Serveru Nabit.cz dlužil (pravděpodobně) Clark, a to předtím, než jsme firmu získali - samozřejmě jsme zde museli postupně dorovnat řadu jeho dluhů. Nicméně potvrzujete tvrzení moje a ne toho pána z Arbom., který se snaží naznačovat, že prý "stejně jako Billboard" serverům vůbec neplatíme (nevyúčtováváme). Alespoň tak jsem to pochopil. > -----Original Message----- > From: Jan Barta [mailto:info@ereklama.cz] > Sent: Friday, April 20, 2001 11:29 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Nove reklamni systemy > > > "To, o čem píšete, už linx skutečně nedělá - platíme serverům poctivě, > nechceme se vystavovat obviněním z nekorektního jednání." > > -Zajimave tvrzeni, znam minimalne dva servery, u kterych to > tak poctive > neni. Napr. serveru Nabit.cz jste dluzili penize asi pul roku, sice se > jednalo o neco malo pres 10 tis. Kc, ale to neomlouva. Nechci > ale utocit, > jen me zaujala ta Vase myslenka, ktera byla vyuzita v > konkurencnim boji :-) > > Zdravim, > Jan Barta > > > ----- Original Message ----- > From: <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Friday, April 20, 2001 10:34 AM > Subject: RE: Nove reklamni systemy > > > Já se omlouvám, že jsem se o billboard otřel, ale nebyl jsem > první - to si > domluvte s panem Krejčím, pokud začne se svými kravinami, > dočká se odpovědi > a bohužel i ti, které "vzal s sebou". > To, o čem píšete, už linx skutečně nedělá - platíme serverům poctivě, > nechceme se vystavovat obviněním z nekorektního jednání. > > O technologii BB vím poměrně dost, možná byste byl > překvapený... ono se na > českém Internetu skoro nic neutají :-). Myslím, že navíc > proběhlo poměrně > dost testů, které technologickou převahu Lin(x)e nad BB > prokázaly - nic > proti BB, je to dobrý systém, ale věřím si, že naši kluci > udělali lepší. > Soupeříme obchodně, ale také v kvalitě systému. > zdraví > jh > > > -----Original Message----- > > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz] > > Sent: Friday, April 20, 2001 10:16 AM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: Nove reklamni systemy > > > > > > Vazeny pane Hlavenko, > > > > vetsinou na podobne maily ani neodpovidam, ale tentokrat uz > > mi to vazne neda: > > > > > > > > Pokud Billboard cpe svym clenum komercni prezentace, za > > ktere jim NEPLATI, > > > je to jeho nekorektni jednani a jeho problem. Mr.Lin(x) > > toto ale NEDELA; > > > jakakoli "komercni prezentace ze strany provozovatele" je > > clenum systemu > > > Cash proplacena podle JEJICH ceniku. (Vyjimkou je > > samozrejme bannerove > > > informovani o novych vlastnostech systemu samotneho, ale to > > zde autor, > > > predpokladam, na mysli nemel). > > > > Sam dobre vite, ze princip vymenneho systemu zpociva v tom, > > ze se sice meni, ale ne v pomeru 1:1 a ze provozovatel > > systemu se zivi tim, ze cast reklamniho prostoru prodava a to > > tak, ze jej NECILI na jednotlive servery, ale pouze do > > pomerne velkych kategorii, tak, aby tim nenarusil obchodni > > aktivity jednotlivych clenu. Nevidim na tom nic nekorektniho, > > vsichni clenove si kdykoli mohou o tomto principu vsechno precist. > > Neni nasi chybou, ze byl Mr.Linx nucen zacit serverum platit, > > aby se k nemu vratili po zname afere, ktera zde probehla pred > > rokem, takze se prosim o nas v tomto smeru neotirejte. > > > > > > > > Zaverem bych jeste podotkl, ze pokud je ten vas system, jak > > sam pisete, > > > "technicky shodny s Billboard.cz", ktery je, jak je dobre znamo, > > > technologicky pomerne hluboko pod Mr.Lin(x)em), o > > Adrenaline.cz uz ani > > > nemluve, tak to prilis k chlubeni neni. Hladkymi recmi o > > "nejmodernejsich > > > technikach" skutecnost nezakryjete - na Internetu se da az > > prilis snadno > > > zjistit, jak se veci maji. > > > > Obdivuji, jak smahem jste schopen zhodnotit technologicky > > zaklad naseho systemu, ackoli o nem nic nevite. Ja jsem > > naopak presvedcen, ze nas technologicky zaklad je minimalne > > stejne dobry ci lepsi, nez Linxe :o))))) ...taky bez toho, > > aniz bych ho presne znal, takze muj NAZOR je jen nazor a o > > nejake "vseobecne znalosti" se vubec neda hovorit. > > > > Jsme sice konkurenty, ale prosim pokusme se bojovat cistymi > > prostredky - nabidkou lepsich sluzeb, nikoli takovymito > > nekorektnimi poznamkami jak zde v konferenci, tak smerem k > > nasim klientum. > > > > S pozdravem > > > > Michal Matula > > BillBoard.cz team > > ___________________________________ > > BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA > > http://www.billboard.cz > > tel. 0653/615555 e-mail: info@billboard.cz > > > > > > > > > > > > > -----Original Message----- > > > > From: mkrejci@arbomedia.cz [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] > > > > Sent: Friday, April 20, 2001 9:51 AM > > > > To: reklama@nawebu.cz > > > > Subject: RE: Nove reklamni systemy > > > > > > > > > > > > Dobry den vsem kolegum, > > > > > > > > dovolte mi kratce doplnit informaci o novych administracnich > > > > systemech na > > > > ceskem internetovem reklamnim trhu. > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST