Zdravim pane Matulo a zdravim vsechny ostatni, vcelku je tady dost horka atmosfera a tak se ji pokusim trosicku schladit, nicmene ne asi tak jak by si to predstavoval p. Kasparek. Myslim, ze na tema prodeje ve vymennych systemech se jiz namluvilo dost, afera kterou loni jiste servery mame za sebou, takze nevim jestli o tom nejak extra mluvit. Ale uprimne, je velmi hloupe argumentovat, ze "siroke" cileni je mene podvodne, nez "nesiroke". Vim jak funguji oba systemy a vim velmi dobre jak detailne muzete vy sami kampane zacilit. Jiste nenabizite to verejne, ale nevim jestli je toto omluva. Proste neplatite serverum v systemu a je uplne jedno o kolik ten server ve vysledku pripravite. Ale na druhou stranu mate naprostou pravdu, oni S TIM SOUHLASI, takto jsme argumentovali i loni my, ale to asi byla jina situace, ze? Nebo to bylo o necem jinem? Dohadovat se ktery system je lepsi ci horsi takovym zpusobem, no panove opravdu FUJ. Myslim si, ze si oba myslime ze zrovna ten nas system je lepsi a jakekoliv tyto reci kolem mi pripadaji hloupe. Spise trosicku analyzujme. Vim ze v BBMEDIA je cileni na domeny ci IP adresy a to mi z obchodniho hlediska pripada naprosto nenormalni, protoze si nedokazu predstavit jaky to muze mit uzitek. To je p. Krejci pouze klamani inzerentu, protoze jim vnutite informaci, ze takto inzerci lepe zacilite, ale sam vite velmi dobre, ze vysledek je nula. Nebo jsem hloupy ja? Pokud treba date filtr http://www.skoda-auto.cz tak jakou tam date inzerci? Koho tim zasahnete? Reditele a nebo uklizecku? To by me opravdu zajimalo, protoze at jsem premyslel jak jsem premyslel na nic kloudneho jsem nedosel. A nakonec prece jenom trosicku k Adrenalinu, prece jenom mi to neda, je to nase miminko :-)). Nechci tady pouzivat superlativy a vyjmenovavat funkce, na to tato konference neni, tedy nemela by byt. Myslim si, ze jsme do vyvoje dali veskere zkusenosti, ktere jsme za celou dobu nasbirali, posbirali vsechny pozadavky od serveru s kterymi komunikujeme a zatim jsem presvedcen, ze se nam podarilo udelat velmi dobry software pro spravu reklamni plochy a nasledne zadavani a administrace kampani. Zdaleka nejsme u konce, prave naopak. K 1.5. sice system rozjedeme, ale ceka nas jeste opravdu velku kus prace. Mame predstavu, ktere funkce by uzivatelum ci spravcum serveru mely zprijemnit zivot, ale nejde vse udelat najednou a hlavne a na tom jsem si vzdy zakladal, reaguji na podnety od vsech partneru a pote se snazim jimi ridit. To je asi vse, pokud budete mit dotazy k Adrenalinu, pokud budu znat tak rad zodpovim :-)), ale tak radeji piste do mailu, tato konference je prece jenom o necem jinem. Nebo by mela byt. S pozdravem a pranim hezkeho vikendu Pavel ILLICHMANN Adrenaline + Mr.Lin(x)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST