Re: Re[2]: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 26. 03. 2001, 12:22 CEST


Dovolil bych si pouze podotknoit, ze mazanim podpisu zkratite velikost
emailu asi o sestinu, obvykle ale mnohem mene, a vzhledem k tomu, ze jeden
email zabira kolem 3-10 Kb, je to opravdu zanedbatelne i pri velkem mnozstvi
zprav, takze argument s mistem na HDD je nesmysny, zvlaste, kdyz 40 GB HDD
stoji cca 5000 Kc :-)  Ale pro PREDLEDNOST je dobre stare casti emailu
mazat.

=niky=

----- Original Message -----
From: "Miroslav Hlavicka - Scalex" <Scalex@scalex.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, March 26, 2001 12:11 PM
Subject: Re[2]: Cileni reklamy [Re: Re[2]: superstitials?]


| Vazeny pane Hlavenko, vazeny pane Fukso,
|
| snazne  Vas prosim, naucte se ve svem mailklientu oznacovat blok textu
| a  mackat klavesu delete, vzdyt jste napsali jen nejake dva odstavce a
| pod nimi byl desetikilovy blok zbytecne opakovane debaty. Mejte uctu k
| lidem,  kteri  nemaji nafukovaci harddisk. Vite, debata v konferenci o
| reklame  je zajimava a ja si ji archivuji, ale z techto dlouhych mailu
| nemam velkou radost, zvlast, kdyz obsahuji napriklad takovato moudra:



=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST