Já bych to videl takto. Superstitials jsou drahé a reklamní agentura na nich muze vydelat lépe nez na bannerech. A kdyz se stanou zajímavé pro reklamní agentury tak je to pro servery jen dobré. Sami vlastníci serveru by meli tento zpusob reklamy (anebo nejaký jiný obdobný zpusob reklamy) ve svém zájmu podporit. To ze jsou na mnoha serverech 4 bannery a 10 ikonek uz pomalu prestáváme registrovat. Kdyz to nahradí jeden vetsí formát (navíc nenarusující vzhled stránky) bude jen dobre. Navíc na vetsím formátu, muze inzerent sdelit více informací a to se mu bude líbit. To, ze si nekdo Javu vypne, nemuzeme brát jako protiargument. Zrovna tak si muzete vypnout obrázky nebo nainstalovat nejaký protibannerový SW a nikdo pro to nezpochybnuje bannery. Naprostá vetsina lidí stejne vubec netusí a tusit nikdy nebude, ze se dá nejaká Java vypnout. Ivan Latecka > hm, layers, skyscrapers... mam pocit, ze cim vic cizich slov, tim budou > inzerenti zmatenejsi. Agentura si mozna bude pripadat, ze jejich houfnym > pouzivanim se stane slavnejsi, ale inzerenti vsude na svete nejvice funguji > "zakladni reseni". V televizi je to spot, na dalnici billboard, v casopise > A4 reklamy. Na Internetu pak bannery. Dokud nedokazete klientum, ze > standardni inzerce na Internetu JE ucinna, dokud je o tom skutecne a masove > nepresvedcite, tak vam zadna vymysleni se "skyscrapers" k uspechu nepomohou. > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST