hm, layers, skyscrapers... mam pocit, ze cim vic cizich slov, tim budou inzerenti zmatenejsi. Agentura si mozna bude pripadat, ze jejich houfnym pouzivanim se stane slavnejsi, ale inzerenti vsude na svete nejvice funguji "zakladni reseni". V televizi je to spot, na dalnici billboard, v casopise A4 reklamy. Na Internetu pak bannery. Dokud nedokazete klientum, ze standardni inzerce na Internetu JE ucinna, dokud je o tom skutecne a masove nepresvedcite, tak vam zadna vymysleni se "skyscrapers" k uspechu nepomohou. > -----Original Message----- > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > Sent: Friday, March 23, 2001 9:31 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: superstitials? > > > Presne tak. To je take jeden z duvodu proc nabizime veskere > ostatni forrmy > reklamy, ne jen Superstitial. Jen touto formou reklamy davame > dalsi moznosti > inzerentum. > > ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java, > html, dhtml), Pop > Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce, > Sponsorships, Text > Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and .... > > -----Original Message----- > From: David Matyas [mailto:david@imachina.cz] > Sent: Friday, March 23, 2001 12:14 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: superstitials? > > > Hezke odpoledne, > > mam jednu faktickou pripominku, proc se technologie > mnohdy podavaji jako > NAPAD. Technologii ci format vnimam jako PROSTREDEK k > realizaci inzerce > ktera prinese nejaky efekt ( at uz je to zvyseni prodeje, > posileni image > nebo jeste neco dalsiho). Proto tedy neuznavam manie typu " > Oni maji Pop Up, > my ho musime mit take" nebo "Oni maji superstitials tak na to > treba vyhodim > cely rozpocet hlavne at to mam" nepovazuji to za pokrokovost, > ale spise . > Jsme celkem znamy tim, ze si vymyslime spoustu veci nad > kterymi vstavaji > vlasy hruzou nejednomu serveru ( diky vsem kteri jsou ochotni se nasim > vymyslum venovat ). Osobne se ale snazim aby to hlavne davalo smysl a > prineslo ocekavany efekt a ten mohou mnohdy splnit daleko lepe textove > odkazy nez nejnovejsi technologie. Je to spis o tom premyslet > " K cemu, co > pouzit" nez uvazovat o tom jak protlacit na server nejaky > format jen proto > abych o sobe mohl vykrikovat, ze mam nejpokrokovejsi > technologii. Navic > pusobi mnohdy komicky, kdyz na " Super reklamu" kliknu a dostanu se na > stranky kde treba chybi kontakt kde si mohu uvedenou sluzbu > objednat :(. > > Hezky den > > David Matyas > ------------------------------ > iMACHINA s.r.o. > > Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 > tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 > fax: ++420 (2) 22721488 > > http://www.imachina.cz > david@imachina.cz > ------------------------------ > > > > -----Original Message----- > > From: Illichmann Pavel [mailto:pavel.illichmann@cpress.cz] > > Sent: Thursday, March 22, 2001 2:04 PM > > To: 'reklama@nawebu.cz' > > Subject: RE: superstitials? > > > > > > ale jejda .... ja tady prece neresim to ze cim vetsi a > > zajimavejsi nabidka, > > tim spise ulovim inzerenta. To je vcelku pochopitelne a proto > > take delame > > vsechno. Jenom tady tvrdim a jsem o tom dost presvedcen, ze > > je to proti > > uzivatelum a co se tyka jejich konzervaticnosti, tak nevim > > jestli jsem ten > > extremista - nepouzivam soft na obranu proti inzerci, > > nechodim s vypnutymi > > obrazky .... Uvidite sam, ale ja bych si to opravdu na server > > nedal, videl > > jste reakci, kdyz CP dalo na Zive bannery do clanku a jeste > > dnes se jim to > > otlouka o hlavu :-))) A tady se bavime o 100k banneru a pop oknu. > > > > Pavel ILLICHMANN > > Mr.Lin(x) > > > > -----Original Message----- > > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > > Sent: Thursday, March 22, 2001 1:58 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: RE: superstitials? > > > > > > :-))) tak to vidime naprosto opacne :-)))) > > a) inzerentum to urcite jedno neni > > b) myslim si, ze prave pokrocilejsi uzivate to budou videt > pozitivneji > > c) jen musim zopakovat, ze neiteligentni pop-up s anketou me > > stve take, ale > > toto je neco uplne jineho > > d) doufam, ze klienti, servery a uzivatele budou mene > > konzervativni, nez vy > > :-))) jestli ne, tak at zijou textove linky :-))) > > Pekny den, > > > > Michal Kasparek > > > > -----Original Message----- > > From: Illichmann Pavel [mailto:pavel.illichmann@cpress.cz] > > Sent: Thursday, March 22, 2001 1:20 PM > > To: 'reklama@nawebu.cz' > > Subject: RE: superstitials? > > > > > > Abych byl uprimny, tak se opravdu spis desim toho ze na me > > budou ty okna > > takto bafat. A hlavne. Neresme to ze to bude pro pokrokovejsi > > inzerenty. > > Inzerentum je to skoro jedno, pokud mu to naprezentuji, ze to > > umim a jakou > > to ma ucinnost tak po tom hmatne i ten mene pokrocily. Spise > > je tady problem > > s uzivateli a tady si zase myslim, ze ti pokrocilejsi budou > > proti, ten laik > > nema moc prehled. A ja tedy coby uzivatel jsem opravdu proti, > > me staci, kdyz > > se mi otevre pop-up windows s nejakou anketou a zjezi se mi > > chlupy na tele. > > Ale asi jsem hodne konzervativni. > > Pavel ILLICHMANN > > Mr.Lin(x) > > > > -----Original Message----- > > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > > Sent: Thursday, March 22, 2001 12:59 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: RE: superstitials? > > > > > > A) ano v CR jeste zadna kampan formou Superstitial nebezela > > B) dle nasich poznatku z jinych trhu reakce uzivatelu > nejsou negativni > > C) rozhodne si nemyslime, ze Superstitial vytlaci banner - > > tato forma bude > > pro ty pokrokove inzerenty a nehrozi, ze na vsech sitech > > budou all the time > > just Supertitials > > D) k te otravnosti jeste jednou - nejdulezitejsi je ad serving, ten > > nedovoluje otevirani S. pri kazde Vasi navsteve na strance - > > uvidite S. > > pouze jednou > > E) je pravda take, ze trh potrebuje jeste nejakou tu chvilku a jde o > > postupnou penetraci S. mezi inzerenty, servery, uzivatele....vsechny > > F) jednoduse rozsirujeme moznost reklamy na webu > > Pekny den a jsem Vam kdykoli k dispozici pro dalsi diskuzi. > > > > Michal Kasparek > > Manager > > ad pepper media > > The e-Advertising Network > > ad pepper to e-Advertising by Banners (gif, flash, java, > > html, dhtml), Pop > > Ups, Interstitials, Superstitials, Layers, E-Commerce, > > Sponsorships, Text > > Links, WAP, Videotrailers, Skyscrapers, E-mail marketing and .... > > > > > > > > > > -----Original Message----- > > From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] > > Sent: Thursday, March 22, 2001 12:23 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: RE: superstitials? > > > > > > Dne 22.3.2001 Kasparek, Michal napsal(a) > > > > > Jaky server to pusti? Zatim jsme nebyli ani jednou > > odmitnuti. Uspech mame > > i > > > u serioznich situ typu Penize.cz atd. Ono je treba si > > uvedomit, ze jde > > > hlavne o penize a predstava toho, ze internet bude staticke > > medium je asi > > > mimo. > > > > A ono uz to nekde bezelo? Asi ne, kdyz na Lupe pisete, ze se > > tesite, az si > > to nekdo objedna. > > Ono je IMHO hezke, ze Vam server rekne, ze souhlasi, ale mozna zmeni > > nazor, az bude odpovidat na rozhorcene maily ctenaru :) > > > > Je to asi vzdy na zvazeni - stoji mi nastvani navstevnici za > > ty penize? > > Uznavam, ze by se asi dala prekousnout treba tydenni kampan > - shrabnu > > 40.000 Kc za den (pri cene 4000 za 1000 imp.) a nejak to > > lidem vysvetlim, > > ale pokud se to stane standardem, tak potes... > > > > Ono je to hlavne v tech technickych podminkach, jak uz tu > > bylo nekolikrat > > receno. Az budou vsichni na DSL, tak asi kricet nebudou, ale > > ted, ve veku > > dialupu a placenych prenosu jeste neni IMHO ta prava doba. > > > > -- > > S pozdravem Tomas Krause > > > > [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz > ]-=*=-[=] > > > > > > -------------------------------------------------------------- > > ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST