Ta logika veci, ze reklama se dela proto, aby na tom vydelala reklamni agentura, me pripada trosku zvrhla. Vetsinou ma inzerent urcity rozpocet a ten uvolnuje do marketingoveho mixu - konkretne na Internet je z tohoto pohledu jedno, zda z toho bude 5M banneru nebo 500 000 velkych banneru. Superstitials zatim neni nic nez novy marketingovy termin. Alternativni formy reklamy se zkouseji ruzne a zatim zadna z nich "nezvitezila"; ani "superstitials" nezvitezi jenom proto, ze je v nich to sluvko "super" :-). Ale nezavrhuji je - cas ukaze. Take moc nerozumim te logice "jeden vetsi format nenarusujici vzhled stranky". Prozradte me, jak se na stranku vleze 5x vetsi banner nez dnesni standardni a soucasne ji "nenarusi". Muze byt dole - ale v tom pripade je bezcenny. Nadstandardni formy reklamy se vsude objevily az tehdy, kdyz se standardni formy vycerpaly. Napr. v casopisech, ve kterych je plno reklam pres celou stranku, inzerenti chteji vsadky, rozkladaci stranky, klopy a pod., aby se odlisili. Jenomze na Internetu jeste v tomto stadiu nejsme - bannery sice jsou vsude, ale 90% z nich neni prodanych, je to jenom "noseni vody". > -----Original Message----- > From: Ivan Latecka [mailto:ivan@revolution.cz] > Sent: Sunday, March 25, 2001 8:03 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: superstitials? > > > Já bych to videl takto. Superstitials jsou drahé a reklamní > agentura na nich > muze vydelat lépe nez na bannerech. A kdyz se stanou zajímavé > pro reklamní > agentury tak je to pro servery jen dobré. Sami vlastníci > serveru by meli > tento zpusob reklamy (anebo nejaký jiný obdobný zpusob > reklamy) ve svém > zájmu podporit. To ze jsou na mnoha serverech 4 bannery a 10 ikonek uz > pomalu prestáváme registrovat. Kdyz to nahradí jeden vetsí > formát (navíc > nenarusující vzhled stránky) bude jen dobre. Navíc na vetsím > formátu, muze > inzerent sdelit více informací a to se mu bude líbit. To, ze > si nekdo Javu > vypne, nemuzeme brát jako protiargument. Zrovna tak si muzete vypnout > obrázky nebo nainstalovat nejaký protibannerový SW a nikdo pro to > nezpochybnuje bannery. Naprostá vetsina lidí stejne vubec > netusí a tusit > nikdy nebude, ze se dá nejaká Java vypnout. > > Ivan Latecka > > > hm, layers, skyscrapers... mam pocit, ze cim vic cizich > slov, tim budou > > inzerenti zmatenejsi. Agentura si mozna bude pripadat, ze > jejich houfnym > > pouzivanim se stane slavnejsi, ale inzerenti vsude na svete nejvice > funguji > > "zakladni reseni". V televizi je to spot, na dalnici > billboard, v casopise > > A4 reklamy. Na Internetu pak bannery. Dokud nedokazete klientum, ze > > standardni inzerce na Internetu JE ucinna, dokud je o tom skutecne a > masove > > nepresvedcite, tak vam zadna vymysleni se "skyscrapers" k uspechu > nepomohou. > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST