RE: superstitials?

From: jiri.hlavenka@cpress.cz
Date: 26. 03. 2001, 11:51 CEST


Ta logika veci, ze reklama se dela proto, aby na tom vydelala reklamni
agentura, me pripada trosku zvrhla. Vetsinou ma inzerent urcity rozpocet a
ten uvolnuje do marketingoveho mixu - konkretne na Internet je z tohoto
pohledu jedno, zda z toho bude 5M banneru nebo 500 000 velkych banneru.
Superstitials zatim neni nic nez novy marketingovy termin. Alternativni
formy reklamy se zkouseji ruzne a zatim zadna z nich "nezvitezila"; ani
"superstitials" nezvitezi jenom proto, ze je v nich to sluvko "super" :-).
Ale nezavrhuji je - cas ukaze.
Take moc nerozumim te logice "jeden vetsi format nenarusujici vzhled
stranky". Prozradte me, jak se na stranku vleze 5x vetsi banner nez dnesni
standardni a soucasne ji "nenarusi". Muze byt dole - ale v tom pripade je
bezcenny.

Nadstandardni formy reklamy se vsude objevily az tehdy, kdyz se standardni
formy vycerpaly. Napr. v casopisech, ve kterych je plno reklam pres celou
stranku, inzerenti chteji vsadky, rozkladaci stranky, klopy a pod., aby se
odlisili. Jenomze na Internetu jeste v tomto stadiu nejsme - bannery sice
jsou vsude, ale 90% z nich neni prodanych, je to jenom "noseni vody".

> -----Original Message-----
> From: Ivan Latecka [mailto:ivan@revolution.cz]
> Sent: Sunday, March 25, 2001 8:03 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: superstitials?
> 
> 
> Já bych to videl takto. Superstitials jsou drahé a reklamní 
> agentura na nich
> muze vydelat lépe nez na bannerech. A kdyz se stanou zajímavé 
> pro reklamní
> agentury tak je to pro servery jen dobré. Sami vlastníci 
> serveru by meli
> tento zpusob reklamy (anebo nejaký jiný obdobný zpusob 
> reklamy) ve svém
> zájmu podporit. To ze jsou na mnoha serverech 4 bannery a 10 ikonek uz
> pomalu prestáváme registrovat. Kdyz to nahradí jeden vetsí 
> formát (navíc
> nenarusující vzhled stránky) bude jen dobre. Navíc na vetsím 
> formátu, muze
> inzerent sdelit více informací a to se mu bude líbit. To, ze 
> si nekdo Javu
> vypne, nemuzeme brát jako protiargument. Zrovna tak si muzete vypnout
> obrázky nebo nainstalovat nejaký protibannerový SW a nikdo pro to
> nezpochybnuje bannery. Naprostá vetsina lidí stejne vubec 
> netusí a tusit
> nikdy nebude, ze se dá nejaká Java vypnout.
> 
> Ivan Latecka
> 
> > hm, layers, skyscrapers... mam pocit, ze cim vic cizich 
> slov, tim budou
> > inzerenti zmatenejsi. Agentura si mozna bude pripadat, ze 
> jejich houfnym
> > pouzivanim se stane slavnejsi, ale inzerenti vsude na svete nejvice
> funguji
> > "zakladni reseni". V televizi je to spot, na dalnici 
> billboard, v casopise
> > A4 reklamy. Na Internetu pak bannery. Dokud nedokazete klientum, ze
> > standardni inzerce na Internetu JE ucinna, dokud je o tom skutecne a
> masove
> > nepresvedcite, tak vam zadna vymysleni se "skyscrapers" k uspechu
> nepomohou.
> >
> >
> 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST