> Stahne si tedy cca 10x 20kB= 200 kB a vydelį mi 5,- Kc ( CPT 500,-Kc) > > uzivatel stahne 1x superstitials = 100kB a vydela mi 4,-Kc ( CPT 4000,-Kc) ---> Bonjour! ---> Pane Svigo, sofistiku jste zvolil dobrou. Dulezite je jen doplnit, ze uzivatel si musi misto 10 banneru stahnout 2 superbannery, aby to bylo vyhodne pro vsechny tri strany: -- uzivatel stahne 200 KB, ale jen dvakrat, a neni tedy obtezovan reklamou neustale; -- medium dostane zaplaceno 8 Kc misto 5 Kc a nemusi shanet tolik reklamy; -- inzerent zaplati vice, ale dostane vetsi plochu a reklama bude pro recipienta 5x vzacnejsi a treba bude ochotnejsi i vice klikat, protoze se mu dostane ze superbanneru vice informaci. ---> Ale takhle to asi nebude. Obavam se, ze ve financni situaci medii nastane spise pripad, ze si recipient stahne 400 KB, reklama ho bude obtezovat vic a vic a bude premyslet, jak to zaridit, aby ji nemusel shlizet. Osobne superstitials docela fandim, ale je dulezite kazde jeho nasazeni pripad od pripadu zvazovat. Jedna se totiz o reklamu ve vkladane priloze (abych to vztahnul k tisku) a uzivatele nemaji radi, kdyz jim z novin cestou metrem vypadavaji nejake letaky (pokud je jich moc nebo casto). -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST