Re: superstitials? Prilis kB je nesmysl

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 24. 03. 2001, 00:52 CET


> Stahne si tedy cca 10x 20kB= 200 kB a vydelį mi 5,- Kc ( CPT 500,-Kc)
> 
> uzivatel stahne 1x superstitials = 100kB a vydela mi 4,-Kc ( CPT 4000,-Kc)

---> Bonjour!

---> Pane Svigo, sofistiku jste zvolil dobrou. Dulezite je jen doplnit, ze uzivatel 
si musi misto 10 banneru stahnout 2 superbannery, aby to bylo vyhodne 
pro vsechny tri strany:

-- uzivatel stahne 200 KB, ale jen dvakrat, a neni tedy obtezovan 
reklamou neustale;
-- medium dostane zaplaceno 8 Kc misto 5 Kc a nemusi shanet 
tolik reklamy;
-- inzerent zaplati vice, ale dostane vetsi plochu a reklama bude 
pro recipienta 5x vzacnejsi a treba bude ochotnejsi i vice klikat, 
protoze se mu dostane ze superbanneru vice informaci.

---> Ale takhle to asi nebude. Obavam se, ze ve financni situaci 
medii nastane spise pripad, ze si recipient stahne 400 KB, reklama 
ho bude obtezovat vic a vic a bude premyslet, jak to zaridit, aby ji 
nemusel shlizet.

Osobne superstitials docela fandim, ale je dulezite kazde jeho 
nasazeni pripad od pripadu zvazovat. Jedna se totiz o reklamu 
ve vkladane priloze (abych to vztahnul k tisku) a uzivatele nemaji 
radi, kdyz jim z novin cestou metrem vypadavaji nejake letaky 
(pokud je jich moc nebo casto).

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST