Pekny vecer pane Vecerny, predne bych velmi rad rekl, ze zcela akceptuji Vas nazor (co clovek, to nazor) a jeste jednou bych shrnul moje hledisko : a) myslim si, ze nikomu neuskodi trocha te ironie ( i sebeironie ) , navic se jmenuje Kasparek, takze si to mohu dovolit :-) b) ted vazne, jak jsem jiz psal, chceme nabizet inzerentum maximum moznosti - to je duvod S. a dalsich forem, ktere prijdou c) nerikame : "zapomente na bannery atd." - rikame: "pomuzeme Vam vybrat spravnou formu reklamy, na spravnem miste tak, aby byli osloveni ti spravni lide d) predstava uzivatele, ktery chce vse zadarmo - pripojeni, prenos dat - a jeste k tomu nadherne stranky, kde nebude zadna reklama bude cim dal tim vice brat za sve ( nekdo by mohl zacit davat notebooky zdarma - to by se mi taky libilo) e) ohledne dlouheho seznamu stranek - omlouvam se, ale odpovidal jsem na dotaz :"ktery site si to zverstvo na sebe pusti?" a tento dlouhy seznam je vyberem stran, kde se muzou S. objevovat, nerikal jsem, ze tam jsou f) priznavam - kazda forma, kazda vec ma sve pozitivni a sve negazivni stranky - ja vyzdvyhuji pozitivni - je to moje prace a presveceni, vy ty negativni - je to asi taky vase prace, ale neznamena to, ze si nerozumime Zaverem jen opakuji - jsem rad za tento velky ohlas a doufam, ze se nam podari dokazat, ze ne vse co je nove je spatne. Preji vsem pekny vikend. Michal Kasparek ad pepper media The e-Advertising Network -----Original Message----- From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] Sent: Friday, March 23, 2001 4:07 PM To: 'reklama@nawebu.cz' Subject: RE: superstitials? pozrite, pan kasparek :) ja som nikdy ziadny site neoznacil ako blby, nemam to vo zvyku, tomuto mediu sa uz venujem nejaky cas a zvykol som si vyjadrovat sa: a) opatrne b) presne c) pokial mozno so znalostou veci ... ja rozumiem Vasmu postoju, ze ste kupili licensovanu technologiu, kde predmetom licencie je technologicky postup, ktory nie je ani novy, ani originalny, ani nijako ohromujuco ucinny => ta licencia urcite nebola lacna a Vy ju jednoducho potrebujete nejako zaplatit :) toho ale nedosiahnete ironickymi vyjadreniami na adresu kohokolvek v tejto konferencii, ale predajom tohoto druhu reklamy u klientov :) kedze ale nie som priatel prazdnych reci, dal som si tu namahu a cas a z Vami zaslaneho zoznamu som nahodne bral z kazdej kategorie niekolko adries a postupne prezeral, videl som ich odhadom 15-20 ... co myslite, na kolko serveroch bola umiestnena reklama s vyuzitim technologie superstitials? pomozem Vam - ani na jednom z tych, ktore som videl ... takze to nebude s tym nasadzovanim az take horuce, nabuduce, ak budete chciet ohurovat nejakym stlpcom adries, tak skuste nieco ine. to ze nejaky server prejavi "ochotu" v buducnosti nieco take nasadit, alebo pocita v buducnosti s nasadenim este nic neznamena. az pri citani Vasich odpovedi som pochopil, ze Vam zjavne nedoslo, kam som mnou napisanym mieril, ako som si vsimol, tak okolo drmolenia tejto mantry (superstitials) sa grupuju ludia, ktori maju len _velmi_ povrchne znalosti o mediu, na ktorom sa snazia uplatnit, nehovoriac uz technologiach a ich moznostiach, samostudium by preto bolo viac ako potrebne ;) necitim naozaj poterbu polemizovat s Vasim nazorom, ze do roka a do dna budeme zaplaveni vyskakujucimi oknami, ktore sa nam budu elegantne nahravat na pozadi, je to Vas nazor a Vas biz a ja ho respektujem, ale nechcite prosim, aby som velebil nieco, co ma podla mna jepici zivot a je len nafunknutou bublinkou podobne ako WAP(internet na obrazvku velkosti krabicky od siriek) alebo kovove kolobezky (makleri na wall_street jazdia do prace na kolobezke => kupte si kolobezku a bude z vas makler), moj osobny nazor je, ze ste sa nechali s kupou technologie paradne napalit a teraz hladate vsetky sposoby, ako z toho von, k comu Vam prajem vela stastia ;) dufam vsak, ze uz sa nebudem musiet zaoberat poziadavkou klienta, aby som mu vysvetlil, ako je mozne, ze kampan zrealizovana pomocou Vasej technologie vyzera rovnako ako obycajny animovany gif - kedze o obycajny animovany gif islo - a hladat vhodny ekvivalent k vyrazom "zavadzajuce tvrdenia" a "neschopnost" :) m. > -----Original Message----- > From: Kasparek, Michal [mailto:MKasparek@adpepper.com] > > > Jen pro priklad Vam posilam par "blbych" situ, kde ve svete > muzete najit > Superstitials :-)) To jsou ti omezeni, kteri povoluji > "zverstva".:-)))Jestli > Vam to nestaci, tak dalsi naleznete v nasich cenickach :-))) > Pekny den, > Michal Kasparek > P.S. Uz jsem psal do holdingu a navrhoval jsem prejmenovani > Superstitial na > zverstva. Vysvetlil jsem, ze se tento pojem tady pekne jiz zazil :-) > > ono to zase az tak horuce nebude - poznam z osobnej skusenosti > pripad, ked bol klientovi verbalne odprezentovany plan kampane s > vyuzitim predmetnej technologie a nasledne samotna kampan bola > zrealizovana s obycajnymi animovanymi bannermi - takze ono to s tou > technologiou nebude az take horuce ... a druhy uhol pohladu - zverstvo > tohoto druhu v dobe FLASH-u a jeho moznosti je jemne povedane > vynaliezanie vynajdeneho. > > m. -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST