Zdravicko,
DM> V pripade, ze si pristup na tieto stranky platite, tak toto mozete kludne
DM> povedat. No pokial si pristup na stranky neplatite tak chapte, ze tie
DM> stranky pre Vas -- ano aj pre Vas -- robi niekto kto sedi v kancelarii,
DM> pracuje za PC, dostava za to plat a jeho praca bezi na drahych servroch s
DM> platenym pristupom do siete.
ALe to je problem JEN a JEN te firmy. Rad si zaplatim pristup na
kvalitni stranky a myslim, ze pokud se ujmou Q, tak bude v pohode
provadet mikroplatby za pristup napriklad ke zpravodajstvi CTK nebo k
dalsim serverum.
Ale nevim, proc bych ja jako navstevnik nejake stranky (dejme tomu
nejakeho portalu), mel ochotne stahovat silene dlouhou reklamu na
nejakou jinou firmu. Pokud vlezu na stranky Skodovky a stahne se mi
reklama na nove Skodovacke auto, pak to beru.
DM> niekto vyrobit -- cize ho to stalo naklady -- tieto naklady plati z reklamy
DM> a vy platite tym, ze si
DM> 1. pozriete reklamu
DM> 2. kupite / pouzijete dany tovar / sluzbu
O to se nehadam. Jen si myslim, ze bod jedna (reklamu) je mozne udelat
mnohem mene agresivnejsim zpusobem, nez jsou sahodlouhe objemy dat v
pozadi.
DM> Podla toho co ste pisali dalej, tak predpokladam, ze pri prvej navsteve
DM> internetu ste predpokladali, ze webStranky su platene telekomunikaciami
DM> podla toho, kolko casu tam stravia, no nie je to tak. Stranky su platene
DM> prave z tejto reklamy.
To jste mne spatne pochopil, v oblasti internetu se pohybuji okolo
sesti let (na FidoNetu deset let), takze neco o fungovani takovychto
siti vim.
DM> ignorovat ju, respektive vnimat v mensej miere ako na zaciatku. Je to o to,
DM> ze ked si zvykne na umiestnenie a rozmer reklamy na nejakom sajte tak ju
DM> postupne zacne ignorovat. Napriklad jednoducha zmena umiestnenia reklamy na
DM> strankach www.azet.sk znamela zvysenie uspesnosti bannerov o 0.3%!
Zmena umisteni banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu
na 100kB (a o takovem objemu se tu v souvislosti se superstitials
mluvilo).
Miroslav Hlavicka
AKA Scalex
mailto:Scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST