Zdravicko, DM> V pripade, ze si pristup na tieto stranky platite, tak toto mozete kludne DM> povedat. No pokial si pristup na stranky neplatite tak chapte, ze tie DM> stranky pre Vas -- ano aj pre Vas -- robi niekto kto sedi v kancelarii, DM> pracuje za PC, dostava za to plat a jeho praca bezi na drahych servroch s DM> platenym pristupom do siete. ALe to je problem JEN a JEN te firmy. Rad si zaplatim pristup na kvalitni stranky a myslim, ze pokud se ujmou Q, tak bude v pohode provadet mikroplatby za pristup napriklad ke zpravodajstvi CTK nebo k dalsim serverum. Ale nevim, proc bych ja jako navstevnik nejake stranky (dejme tomu nejakeho portalu), mel ochotne stahovat silene dlouhou reklamu na nejakou jinou firmu. Pokud vlezu na stranky Skodovky a stahne se mi reklama na nove Skodovacke auto, pak to beru. DM> niekto vyrobit -- cize ho to stalo naklady -- tieto naklady plati z reklamy DM> a vy platite tym, ze si DM> 1. pozriete reklamu DM> 2. kupite / pouzijete dany tovar / sluzbu O to se nehadam. Jen si myslim, ze bod jedna (reklamu) je mozne udelat mnohem mene agresivnejsim zpusobem, nez jsou sahodlouhe objemy dat v pozadi. DM> Podla toho co ste pisali dalej, tak predpokladam, ze pri prvej navsteve DM> internetu ste predpokladali, ze webStranky su platene telekomunikaciami DM> podla toho, kolko casu tam stravia, no nie je to tak. Stranky su platene DM> prave z tejto reklamy. To jste mne spatne pochopil, v oblasti internetu se pohybuji okolo sesti let (na FidoNetu deset let), takze neco o fungovani takovychto siti vim. DM> ignorovat ju, respektive vnimat v mensej miere ako na zaciatku. Je to o to, DM> ze ked si zvykne na umiestnenie a rozmer reklamy na nejakom sajte tak ju DM> postupne zacne ignorovat. Napriklad jednoducha zmena umiestnenia reklamy na DM> strankach www.azet.sk znamela zvysenie uspesnosti bannerov o 0.3%! Zmena umisteni banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu na 100kB (a o takovem objemu se tu v souvislosti se superstitials mluvilo). Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:Scalex@scalex.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST