Re[4]: superstitials?

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (Scalex@scalex.cz)
Date: 23. 03. 2001, 16:08 CET


Zdravicko,

DM> V pripade, ze si pristup na tieto stranky platite, tak toto mozete kludne
DM> povedat. No pokial si pristup na stranky neplatite tak chapte, ze tie
DM> stranky pre Vas -- ano aj pre Vas -- robi niekto kto sedi v kancelarii,
DM> pracuje za PC, dostava za to plat a jeho praca bezi na drahych servroch s
DM> platenym pristupom do siete.

ALe  to  je  problem  JEN  a  JEN te firmy. Rad si zaplatim pristup na
kvalitni  stranky  a  myslim,  ze  pokud se ujmou Q, tak bude v pohode
provadet  mikroplatby za pristup napriklad ke zpravodajstvi CTK nebo k
dalsim serverum.

Ale  nevim,  proc  bych  ja jako navstevnik nejake stranky (dejme tomu
nejakeho  portalu),  mel  ochotne  stahovat  silene dlouhou reklamu na
nejakou  jinou  firmu.  Pokud vlezu na stranky Skodovky a stahne se mi
reklama na nove Skodovacke auto, pak to beru.

DM> niekto vyrobit -- cize ho to stalo naklady -- tieto naklady plati z reklamy
DM> a vy platite tym, ze si
DM>         1. pozriete reklamu
DM>         2. kupite / pouzijete dany tovar / sluzbu

O to se nehadam. Jen si myslim, ze bod jedna (reklamu) je mozne udelat
mnohem  mene  agresivnejsim zpusobem, nez jsou sahodlouhe objemy dat v
pozadi.

DM> Podla toho co ste pisali dalej, tak predpokladam, ze pri prvej navsteve
DM> internetu ste predpokladali, ze webStranky su platene telekomunikaciami
DM> podla toho, kolko casu tam stravia, no nie je to tak. Stranky su platene
DM> prave z tejto reklamy. 

To  jste  mne  spatne  pochopil, v oblasti internetu se pohybuji okolo
sesti  let  (na FidoNetu deset let), takze neco o fungovani takovychto
siti vim.

DM> ignorovat ju, respektive vnimat v mensej miere ako na zaciatku. Je to o to,
DM> ze ked si zvykne na umiestnenie a rozmer reklamy na nejakom sajte tak ju
DM> postupne zacne ignorovat. Napriklad jednoducha zmena umiestnenia reklamy na
DM> strankach www.azet.sk znamela zvysenie uspesnosti bannerov o 0.3%!

Zmena  umisteni  banneru neznamena narust objemu reklamy z 20kilobajtu
na  100kB  (a  o  takovem  objemu se tu v souvislosti se superstitials
mluvilo).


    Miroslav Hlavicka
    AKA Scalex
                        
    mailto:Scalex@scalex.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST