Adam Hauner wrote: > On Tue, 13 Feb 2001, derk wrote: > > > jaky je podle vas rozdil mezi jednou impresi na kyblikovi a na seznamu? > > cileni muze byt dokonce na kyblikovi presnejsi. > > (reklama na seznamu jenom lepe zni pro neznale akcionare) > > Ac s naznacenou myslenkou souhlasim, je tu fakt, ze napr. Seznam ma > kontrolovany obsah stranek (tj. je znama kvalita stranek - jak obsahu, tak > formy, zarovnen je znam zamer provozovatele byt solidni ci tak byt > vniman), zatimco vetsina 'kyblikovych' stranek obsah kontrolovany nema > (neni znama kvalita obsahu ni formy, natoz pak zamery stran solidnosti). > Coz dle meho nazoru ovlivnuje vnimani reklamy jako takove, protoze IMHO > nelze predpokladat, ze uzivatel naprosto striktne oddeluje reklamu a > obsah, ba spise naopak lze predpokladat, ze si vytvari (vedome i > podvedome) spojnice mezi nimi. > > Ma nekdo jiny nazor/pohled? V podstate souhlasim se vsim vyse uvedenym. Zejmena pak v podobe vysledneho efektu a to nejen proto, ze skutecne nelze predpokladat ze uzivatel striktne oddeluje reklamu od obsahu, ale predevsim proto, ze jakmile opusti uzivatel "pudu" tzv. "solidnich" serveru se "zarucenym" obsahem, dostane se do volneho prostoru internetu. Cini tak na zaklade vlastniho svobodneho rozhodnuti spojeneho s ukony (zadani/vyhledani jine URL atp.) ktere jsou prokozatelne v souladu s jeho tokem myslenek. Jestlize tedy uvidi reklamu na jinych strankach - lze vzdy predpokladat daleko lepe, ze tyto stranky shledl dobrovolneji, nez jakykoliv z 35televiznich kanalu ci 450 tistenych titulu. Jestlize si tedy vytvari (vedome ci podvedome) spojnice mezi navstivenymi strankami, je to zpro cileni reklamy temer idealni situace. Martin Konig webart.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST