---> Bonjour! > jaky je podle vas rozdil mezi jednou impresi na kyblikovi a na seznamu? > cileni muze byt dokonce na kyblikovi presnejsi. > (reklama na seznamu jenom lepe zni pro neznale akcionare) ---> Reklama na Kyblikovi je levnejsi, protoze o Kyblikovi (skoro) nikdo nevi, nikdo tam nezadava reklamu a Kyblik je tedy v situaci, kdy nabidka prekracuje poptavku, coz ho nuti snizovat cenu. Seznam je v situaci opacne :-) Dale pak Kyblik nevykazuje sve vysledky navtevnosti v nezavislem auditu (alespon ve vysledcich za uplynuly rok jsem ho nenasel na iAuditu ani na OpenAuditu), z toho vyplyva, ze nakupci reklamy nemohou odhadnout, za jak dlouhou dobu muze byt expedovano XY impressi (to je tusim i problem TextLinku a mnoha dalsich prodejcu reklamy). Poslednim momentem je skutecnost, ze Kyblik prodava vlastni obsah, kdezto Seznam je katalogem odkazu, lide na Seznamu jsou pripraveni vnimat odkazy vne serveru a casteji odklikavaji banner nezli navstevnici Kyblika, kteri nemaji duvod klikat na reklamu, jelikoz oni uz svuj cil (Kyblik) nasli, pripadne na reklamu kliknou az v okamziku, kdy Kyblik ukojil jejich touhu a jsou znovu pripraveni vyhledavat nove informace. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST