On Tue, 13 Feb 2001, derk wrote: > jaky je podle vas rozdil mezi jednou impresi na kyblikovi a na seznamu? > cileni muze byt dokonce na kyblikovi presnejsi. > (reklama na seznamu jenom lepe zni pro neznale akcionare) Ac s naznacenou myslenkou souhlasim, je tu fakt, ze napr. Seznam ma kontrolovany obsah stranek (tj. je znama kvalita stranek - jak obsahu, tak formy, zarovnen je znam zamer provozovatele byt solidni ci tak byt vniman), zatimco vetsina 'kyblikovych' stranek obsah kontrolovany nema (neni znama kvalita obsahu ni formy, natoz pak zamery stran solidnosti). Coz dle meho nazoru ovlivnuje vnimani reklamy jako takove, protoze IMHO nelze predpokladat, ze uzivatel naprosto striktne oddeluje reklamu a obsah, ba spise naopak lze predpokladat, ze si vytvari (vedome i podvedome) spojnice mezi nimi. Ma nekdo jiny nazor/pohled? -- Adam Hauner -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]=-
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:42 CEST