Nejvetsi ucinnost ma cely reklamni mail - podle nasich zkusenosti obvykle presahuje 10% a dosahuje az 15% (tj. "click-throgh rate" na odkaz v reklamnim mailu), coz je ve srovnani s bannerem az neuveritelne. Neni to ale dlouhodobe udrzitelne, coz je zase nevyhoda mailblastu oproti bannerove reklame. (POzor, nemyslim spamming, myslim tim opt-in maily, tj. povolene, jako napr. newslettery atd.). Reklama ve vsuvkach do mailu ma podle nasich mereni ucinnost okolo 1%, tedy asi jako banner. Ale moc tech zkusenosti a mereni neni - take by me zajimalo, zda s tim ma zkusenosti i nekdo jiny z vas. ----- Original Message ----- From: Petr Bartoò <barton@lundegaard.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) > Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych > zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus > enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.): > > A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to > 1) na "hornich pozicich" > 2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?) > 3) na konci e-mailu > 4) popripade jinde > > B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML? > 1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail > klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.) > 2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A? > > :) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data? > Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek. > > Petr Barton > > Lundegaard > > > > > -----Original Message----- > > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] > > Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM > > To: 'reklama@nawebu.cz' > > Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) > > > > > > > > ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a > > napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou > > nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu, > > ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily > > z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde. > > > > > -----Original Message----- > > > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost. > > > > > > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla, > > > kolik maji zatim > > > hitu, krome toho meho, na band-x.cz? > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST