Re: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)

From: JIøí Hlavenka (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 19. 12. 2000, 10:49 CET


Nejvetsi ucinnost ma cely reklamni mail - podle nasich zkusenosti obvykle
presahuje 10% a dosahuje az 15% (tj. "click-throgh rate" na odkaz v
reklamnim mailu), coz je ve srovnani s bannerem az neuveritelne. Neni to ale
dlouhodobe udrzitelne, coz je zase nevyhoda mailblastu oproti bannerove
reklame. (POzor, nemyslim spamming, myslim tim opt-in maily, tj. povolene,
jako napr. newslettery atd.).
Reklama ve vsuvkach do mailu ma podle nasich mereni ucinnost okolo 1%, tedy
asi jako banner. Ale moc tech zkusenosti a mereni neni - take by me
zajimalo, zda s tim ma zkusenosti i nekdo jiny z vas.

----- Original Message -----
From: Petr Bartoò <barton@lundegaard.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:09 AM
Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)


> Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto
bych
> zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se
zkus
> enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.):
>
> A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to
> 1) na "hornich pozicich"
> 2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?)
> 3) na konci e-mailu
> 4) popripade jinde
>
> B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML?
> 1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML
mail
> klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.)
> 2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A?
>
> :) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data?
> Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek.
>
> Petr Barton
>
> Lundegaard
>
>
>
> > -----Original Message-----
> > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> > Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM
> > To: 'reklama@nawebu.cz'
> > Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)
> >
> >
> >
> > ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a
> > napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou
> > nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu,
> > ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily
> > z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde.
> >
> > > -----Original Message-----
> > > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost.
> > >
> > > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla,
> > > kolik maji zatim
> > > hitu, krome toho meho, na band-x.cz?
> > >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST