Dne 19.12.2000 Petr Bartọ napsal(a)
> A muze nekdo z plena zverenit nejaka reprezentativni cisla ohledne prumerne
> CR tohoto druhu reklamy? (4web, Mobil-pandora, popripade kdokoliv jiny?)
Potvrzuji slova Patrika. Strasne zalezi na tom, co inzerujete. Pokud
nabizite nejakou bulvarni senzaci (Jak chytli Kajinka) nebo soutez o ceny,
je uspech skoro zarucen. Konkretne my jsme inzerovali soutez o CD SuSE
Linux na ROOT.cz a meli jsme asi 500 kliknuti ze 40.000 oslovenych
e-mailu, coz povazuji za hezky uspech, vezmu-li v uvahu, ze ne kazdeho
zajima Linux.
Pak u nas inzerovalo treba zlatnictvi.com (mimochodem, mohu doporucit :))
a tam uz byla uspesnost nizsi, ne kazdy potrebuje kupovat zlato, ale na
druhou stranu, pokud z toho nizsiho poctu klikajicich nakoupi napr. 5 lidi
po 1.000,- Kc, reklama se bohate vyplatila, nemluve o tom, kolik lidi si
treba ted pred vanocemi vzpomene, ze nekdy v lete videlo nejake
zlatnictvi.com a nakoupi na zaklade reklamy az ted.
--
S pozdravem Tomas Krause
[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST