Dne 19.12.2000 Petr Bartọ napsal(a) > A muze nekdo z plena zverenit nejaka reprezentativni cisla ohledne prumerne > CR tohoto druhu reklamy? (4web, Mobil-pandora, popripade kdokoliv jiny?) Potvrzuji slova Patrika. Strasne zalezi na tom, co inzerujete. Pokud nabizite nejakou bulvarni senzaci (Jak chytli Kajinka) nebo soutez o ceny, je uspech skoro zarucen. Konkretne my jsme inzerovali soutez o CD SuSE Linux na ROOT.cz a meli jsme asi 500 kliknuti ze 40.000 oslovenych e-mailu, coz povazuji za hezky uspech, vezmu-li v uvahu, ze ne kazdeho zajima Linux. Pak u nas inzerovalo treba zlatnictvi.com (mimochodem, mohu doporucit :)) a tam uz byla uspesnost nizsi, ne kazdy potrebuje kupovat zlato, ale na druhou stranu, pokud z toho nizsiho poctu klikajicich nakoupi napr. 5 lidi po 1.000,- Kc, reklama se bohate vyplatila, nemluve o tom, kolik lidi si treba ted pred vanocemi vzpomene, ze nekdy v lete videlo nejake zlatnictvi.com a nakoupi na zaklade reklamy az ted. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST