Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.): A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to 1) na "hornich pozicich" 2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?) 3) na konci e-mailu 4) popripade jinde B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML? 1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.) 2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A? :) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data? Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek. Petr Barton Lundegaard > -----Original Message----- > From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] > Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace) > > > > ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a > napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou > nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu, > ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily > z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde. > > > -----Original Message----- > > > btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost. > > > > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla, > > kolik maji zatim > > hitu, krome toho meho, na band-x.cz? > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST