RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)

From: Petr Bartoò (barton@lundegaard.cz)
Date: 19. 12. 2000, 10:09 CET


Souhlasim, ze je potreba rozlisovat signaturu a reklamu v mailu, proto bych
zkusil otazku doplnit a smerovat i na internetove medialky a servery se zkus
enosti s timto druhem reklamy (treba Zive, Lupa, apod.):

A. Jaka je prumerna odezva na odkazy vkladane do e-mailu, a to
1) na "hornich pozicich"
2) ve "strednich pozicich" (dela to u nas nekdo?)
3) na konci e-mailu
4) popripade jinde

B. Ma nekdo zkusenost s e-maily ve formatu HTML?
1. Procentualni schopnost lidi dostat HTML e-mail (tzn, peneterace HTML mail
klientu, blokovani HTML e-mailu na proxy, apod.)
2. odezva (CR) na takovyto e-mail treba ve srovnani s bodem A?

:) Asi se ptam moc do hloubky - podeli se nekdo o tato data?
Budu rad i za cestecna zodpovezeni techto otazek.

Petr Barton

Lundegaard



> -----Original Message-----
> From: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> Sent: Tuesday, December 19, 2000 10:06 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: Reklama do mailove signatury ( RE: Cyberspace)
>
>
>
> 	ani na okamih nepochybujem o ucinnosti reklamy v signature a
> napriklad odkaz na funkcnu www s kontakami a nfo pod signaturou
> nepovazujem za reklamu, ale len za alternativnu kontaktnu informaciu,
> ine je to vsak v tomto konkretnom(a obdobnych) pripade ... netaham maily
> z tohoto echa kvoli reklame, tu nech si zadavatelia platia inde.
>
> > -----Original Message-----
> > > 	btw2, reklama do mailovej signatury je stupidnost.
> >
> > IMHO to muze dost fungovat. Muzu se zeptat Patrika Zandla,
> > kolik maji zatim
> > hitu, krome toho meho, na band-x.cz?
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST