Kampan u Linxe je "drazsi" diky ruznym koeficientum, proto musi mit vyssi CTR, aby mel clovek za stejne kreditu stejne muziky. U BillBoardu si lze take predem prohlednout, kdo je v ktere kategorii vcetne poctu zobrazeni. Vsechno je to jen o cileni - prostym zakazem kategorie Hry v kampani BillBoardu (vetsinou Red Dragon) lze zvysit oproti nezacilene kampani CTR az o 50 procent (konkretni zkusenost stara par dnu). Podobne to funguje u obou systemu... Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz -----Original Message----- From: JIří Hlavenka [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Friday, November 24, 2000 11:13 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Mr.Linx versus BillBoard Pokud se mohu vyjadrit jako zastupce linxe, tak bych to zas tak moc nedramatizoval, i kdyz zrovna toto vyzniva ve prospech Lin(x)e. Systemy za to nemuzou, muzou za to servery - tj. kde ty bannery jsou umistene (dolni pozice na portalu na 5x page scroll asi neni moc nadejna na kliknuti, ze), jake je procento hornich pozic, jak jsou dobre definovane cilove skupiny atd. Myslim, ze v tomto ma Lin(x) trosku pruhlednejsi statistiky - kdyz davate inzerat na skupinu serveru, muzete se predem prohlednout, kde tam bannery bezi a ze statistik zjistit, jakou maji CTR. Takze to nevyplytvate nekde na uplne "marne" pozici. ----- Original Message ----- From: Radek Špidla <radek.spidla@spidla.cz> To: Reklama@Nawebu. Cz <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, November 24, 2000 10:55 AM Subject: Mr.Linx versus BillBoard > Dobry den > > jsem z toho jelen - mam soucasne kampan jak na BillBoardu, tak i na Linxu > (stejny banner, priblizne stejne mnozstvi zobrazovani v radu statisicu) a > pritom mam naprosto jine vysledky v uspesnosti banneru. U Linxu temer tri > procenta, u BillBoardu okolo 0.8%. Co to byti a co to znamenati - vi to > nekdo? > > Preji hezky den > Radek Spidla > PS: Pridte si k nam zahrat o Nokii 3310 www.spidla.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST