RE: Mr.Linx versus BillBoard

From: Tomáš Lebr (Tomas.Lebr@mia.cz)
Date: 24. 11. 2000, 11:31 CET


Dobry den,

myslim, ze to ma souvislost s reklamnimi kody a jejich ukladanim v cache -
ten od Linxu je k nim pratelstejsi, nevynucuje si reload vkladanim nahodneho
cisla do url obrazku jako billboard.

Clovek pri kampani nejspis ziskava blize neodhadnutelne mnozstvi impresi
navic a tim padem vzroste clickrate (na ktery to vliv samozrejme nema)

zdravi

Tom Lebr

> -----Original Message-----
> From: Radek Špidla [mailto:radek.spidla@spidla.cz]
> Sent: Friday, November 24, 2000 10:55 AM
> To: Reklama@Nawebu. Cz
> Subject: Mr.Linx versus BillBoard
> 
> 
> Dobry den
> 
> jsem z toho jelen - mam soucasne kampan jak na BillBoardu, 
> tak i na Linxu
> (stejny banner, priblizne stejne mnozstvi zobrazovani v radu 
> statisicu) a
> pritom mam naprosto jine vysledky v uspesnosti banneru. U 
> Linxu temer tri
> procenta, u BillBoardu okolo 0.8%. Co to byti a co to 
> znamenati - vi to
> nekdo?
> 
> Preji hezky den
> Radek Spidla
> PS: Pridte si k nam zahrat o Nokii 3310 www.spidla.cz
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST