Dobry den, myslim, ze to ma souvislost s reklamnimi kody a jejich ukladanim v cache - ten od Linxu je k nim pratelstejsi, nevynucuje si reload vkladanim nahodneho cisla do url obrazku jako billboard. Clovek pri kampani nejspis ziskava blize neodhadnutelne mnozstvi impresi navic a tim padem vzroste clickrate (na ktery to vliv samozrejme nema) zdravi Tom Lebr > -----Original Message----- > From: Radek Špidla [mailto:radek.spidla@spidla.cz] > Sent: Friday, November 24, 2000 10:55 AM > To: Reklama@Nawebu. Cz > Subject: Mr.Linx versus BillBoard > > > Dobry den > > jsem z toho jelen - mam soucasne kampan jak na BillBoardu, > tak i na Linxu > (stejny banner, priblizne stejne mnozstvi zobrazovani v radu > statisicu) a > pritom mam naprosto jine vysledky v uspesnosti banneru. U > Linxu temer tri > procenta, u BillBoardu okolo 0.8%. Co to byti a co to > znamenati - vi to > nekdo? > > Preji hezky den > Radek Spidla > PS: Pridte si k nam zahrat o Nokii 3310 www.spidla.cz > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST