Pokud se mohu vyjadrit jako zastupce linxe, tak bych to zas tak moc nedramatizoval, i kdyz zrovna toto vyzniva ve prospech Lin(x)e. Systemy za to nemuzou, muzou za to servery - tj. kde ty bannery jsou umistene (dolni pozice na portalu na 5x page scroll asi neni moc nadejna na kliknuti, ze), jake je procento hornich pozic, jak jsou dobre definovane cilove skupiny atd. Myslim, ze v tomto ma Lin(x) trosku pruhlednejsi statistiky - kdyz davate inzerat na skupinu serveru, muzete se predem prohlednout, kde tam bannery bezi a ze statistik zjistit, jakou maji CTR. Takze to nevyplytvate nekde na uplne "marne" pozici. ----- Original Message ----- From: Radek Špidla <radek.spidla@spidla.cz> To: Reklama@Nawebu. Cz <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, November 24, 2000 10:55 AM Subject: Mr.Linx versus BillBoard > Dobry den > > jsem z toho jelen - mam soucasne kampan jak na BillBoardu, tak i na Linxu > (stejny banner, priblizne stejne mnozstvi zobrazovani v radu statisicu) a > pritom mam naprosto jine vysledky v uspesnosti banneru. U Linxu temer tri > procenta, u BillBoardu okolo 0.8%. Co to byti a co to znamenati - vi to > nekdo? > > Preji hezky den > Radek Spidla > PS: Pridte si k nam zahrat o Nokii 3310 www.spidla.cz > > > ---------------------------------------------------------------------------- ---- > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:41 CEST