Re: Banner bez URL

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 31. 07. 2000, 15:29 CEST


Dne 31.7.2000 ing. Jiří Hanečka napsal(a)

> A myslite si, ze klikani na banery ma nejakou souvislost s obchodnim
> uspechem kampane. Tedy je nejakym pofidernim click rate ale skutecnym
> odbytem na pultech prodejen?
> O jak mnoho je uspesnejsi kampan s klikacim banerem s click rate 0.28% a o
> co je horsi kampan s neklikacim banerem, tedy s click rate 0.0%. Podle mne
> matematicky o 0.28 %, tedy temer NULA !!!!
> A Vy jako reklam,ni agentura se nebudete stydet predat inzerentovi tento
> udaj ?
> Vzdyt on je uplne k smichu.
> Za takovou kampan bych se stydel.
> A PR manazerovi toho inzerenta bych dal hodinovou vypoved za to, ze vubec za
> takovou reklamu - PASKVIL - vubec zaplatil.

Nezda se Vam, ze si trochu odporujete? Nejprve reknete, ze CTR je neco
pofiderniho, co nema valnou vypovidaci hodnotu o uspechu kampane (s tim
se da myslim ve vetsine pripadu souhlasit) a vzapeti reknete, ze byste
hned vyhodil PR managera, ktery zaplatil za kampan s CTR 0.28%. Takze je
CTR udaj, ktery ovlivnuje uspech kapmane nebo ne?

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

---------------------------------------------------------------------
--[    tomas@krause.cz  -  ICQ:7828725  -  http://www.4web.cz/    ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST