Dne 31.7.2000 ing. Jiří Hanečka napsal(a) > A myslite si, ze klikani na banery ma nejakou souvislost s obchodnim > uspechem kampane. Tedy je nejakym pofidernim click rate ale skutecnym > odbytem na pultech prodejen? > O jak mnoho je uspesnejsi kampan s klikacim banerem s click rate 0.28% a o > co je horsi kampan s neklikacim banerem, tedy s click rate 0.0%. Podle mne > matematicky o 0.28 %, tedy temer NULA !!!! > A Vy jako reklam,ni agentura se nebudete stydet predat inzerentovi tento > udaj ? > Vzdyt on je uplne k smichu. > Za takovou kampan bych se stydel. > A PR manazerovi toho inzerenta bych dal hodinovou vypoved za to, ze vubec za > takovou reklamu - PASKVIL - vubec zaplatil. Nezda se Vam, ze si trochu odporujete? Nejprve reknete, ze CTR je neco pofiderniho, co nema valnou vypovidaci hodnotu o uspechu kampane (s tim se da myslim ve vetsine pripadu souhlasit) a vzapeti reknete, ze byste hned vyhodil PR managera, ktery zaplatil za kampan s CTR 0.28%. Takze je CTR udaj, ktery ovlivnuje uspech kapmane nebo ne? -- S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- ---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST