Myslite sei, ze agentura ktera da inzerentovi hromadu cisel kdo kdy a kolikrat klikl na jeho baner, mu udela lepsi sluzbu, nez agentura ktera mu toto sice neda, ale zato je treba o neco levnejsi nebo jede tuto reklamu na obdobi, ne na kliky. A myslite si, ze klikani na banery ma nejakou souvislost s obchodnim uspechem kampane. Tedy je nejakym pofidernim click rate ale skutecnym odbytem na pultech prodejen? O jak mnoho je uspesnejsi kampan s klikacim banerem s click rate 0.28% a o co je horsi kampan s neklikacim banerem, tedy s click rate 0.0%. Podle mne matematicky o 0.28 %, tedy temer NULA !!!! A Vy jako reklam,ni agentura se nebudete stydet predat inzerentovi tento udaj ? Vzdyt on je uplne k smichu. Za takovou kampan bych se stydel. A PR manazerovi toho inzerenta bych dal hodinovou vypoved za to, ze vubec za takovou reklamu - PASKVIL - vubec zaplatil.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST