Re: Banner bez URL

From: ing. Jiří Hanečka (hanecka@main.trade-cz.com)
Date: 31. 07. 2000, 14:56 CEST


Myslite sei, ze agentura ktera da inzerentovi hromadu cisel kdo kdy a
kolikrat klikl na jeho baner, mu udela lepsi sluzbu, nez agentura ktera mu
toto sice neda, ale zato je treba o neco levnejsi nebo jede tuto reklamu na
obdobi, ne na kliky.
A myslite si, ze klikani na banery ma nejakou souvislost s obchodnim
uspechem kampane. Tedy je nejakym pofidernim click rate ale skutecnym
odbytem na pultech prodejen?
O jak mnoho je uspesnejsi kampan s klikacim banerem s click rate 0.28% a o
co je horsi kampan s neklikacim banerem, tedy s click rate 0.0%. Podle mne
matematicky o 0.28 %, tedy temer NULA !!!!
A Vy jako reklam,ni agentura se nebudete stydet predat inzerentovi tento
udaj ?
Vzdyt on je uplne k smichu.
Za takovou kampan bych se stydel.
A PR manazerovi toho inzerenta bych dal hodinovou vypoved za to, ze vubec za
takovou reklamu - PASKVIL - vubec zaplatil.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST