---> Dobry den, > Myslite sei, ze agentura ktera da inzerentovi hromadu cisel kdo kdy a > kolikrat klikl na jeho baner, mu udela lepsi sluzbu, nez agentura ktera mu > toto sice neda ---> Tohle mne prilis nezajima, zajima mne, kolik lidi venuje tomu banneru pozornost, a to asi nezjistim :( ---> Klikani na banner je pro mne zajimavejsi z jineho duvodu: jakmile je klikac na mem serveru, muzu ho podrobit nejakemu pruzkumu, napriklad: -- kolik stranek si tu prohledl (jak moc ho zajimaji)? -- vraci se? -- z jakych serveru nejcasteji prichazi? -- co si na strankach nejvic prohlizi? -- az prijde do obchodu, kde maji i tu nasi limonadu, koupi si ji? -- vrati se i pak na nas web? ---> Proste pritahnout usera na svuj web, to je predpoklad pro praci s nim. O kampan ubec nejde. Kampan delame jen pro pocit vlastni dulezitosti. =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST