Re: Banner bez URL

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 31. 07. 2000, 15:15 CEST


---> Dobry den,

> Myslite sei, ze agentura ktera da inzerentovi hromadu cisel kdo kdy a
> kolikrat klikl na jeho baner, mu udela lepsi sluzbu, nez agentura ktera mu
> toto sice neda

---> Tohle mne prilis nezajima, zajima mne, kolik lidi venuje tomu banneru
pozornost, a to asi nezjistim :(

---> Klikani na banner je pro mne zajimavejsi z jineho duvodu: jakmile je
klikac na mem serveru, muzu ho podrobit nejakemu pruzkumu,
napriklad: 
-- kolik stranek si tu prohledl (jak moc ho zajimaji)?
-- vraci se?
-- z jakych serveru nejcasteji prichazi?
-- co si na strankach nejvic prohlizi?
-- az prijde do obchodu, kde maji i tu nasi limonadu, koupi si ji?
-- vrati se i pak na nas web?

---> Proste pritahnout usera na svuj web, to je predpoklad pro praci s
nim. O kampan ubec nejde. Kampan delame jen pro pocit vlastni dulezitosti.

=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST