Re: Banner bez URL

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 31. 07. 2000, 12:46 CEST


---> Dobry den,

Mozna Vam to tak neprijde, ale si myslim, ze jste se vsichni chytili na
docela proflaknutej trik, kterej je bezne v tistene reklame
pouzivany. Dokonce bych rekl, ze existuje cca rocni interval mezi uvadenim
kampani zalozenych na podobnem principu.

Pripomenu nejdriv kampane, a pak se pokusim prenest to na web:
---> Kazdy clovek potrebuje Prostor ... a za nekolik tydnu se ctenar
dozvi, ze Prostor je casopis.
---> Nebo billboard s vychazejicim sluncem ... pozdeji pojistovaci ustav
IPB.
---> Nebavi vas setrit? ... bystrejsi podle CI poznali KB.

Tady se operuje s tim, ze divak, ctenar hleda u reklamy automaticky: komus
louzi ;) U teto reklamy se to vsak nedozvi a zacne patrat. Sleduje reklamu
velmi peclive, aby drivew nez ostatni prisel na to, kdo za ni stoji.
Timhle zbystrenim smyslu de facto hloubeji uklada do sve pameti prave CI,
slogan a pozdeji i vyrobek/sluzbu. Na casopisu Prostor lze ukazat, ze ne
vzdy reklama tohoto typu zajisti i uspech (u KB a IPB o tom take
pochybuju, ale ty kvuli tomu nezkrachuji). S prozrazenim pointy totiz
obvykle nastava nuda. Napeti opadlo. Cimrman rikal, ze po dlouhem
ocekavani nastava zaslouzene zklamani.

Treba je z tohoto ranku i ten banner, jen nas o to vic vykolejil, ze je to
(alespon u nas) na webu poprve. Treba nas ceka cela serie dalsich banneru,
nebo alespon jeden dalsi, ktere nas postupne povedou marketingovou hrou,
ktera v nas nakonec pri svem rozuzleni zanecha nesmazatelny otisk --
znacku.

...mozna se mylim, ale nebyl to pekny pribeh?

=M=

--



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST