---> Dobry den, Mozna Vam to tak neprijde, ale si myslim, ze jste se vsichni chytili na docela proflaknutej trik, kterej je bezne v tistene reklame pouzivany. Dokonce bych rekl, ze existuje cca rocni interval mezi uvadenim kampani zalozenych na podobnem principu. Pripomenu nejdriv kampane, a pak se pokusim prenest to na web: ---> Kazdy clovek potrebuje Prostor ... a za nekolik tydnu se ctenar dozvi, ze Prostor je casopis. ---> Nebo billboard s vychazejicim sluncem ... pozdeji pojistovaci ustav IPB. ---> Nebavi vas setrit? ... bystrejsi podle CI poznali KB. Tady se operuje s tim, ze divak, ctenar hleda u reklamy automaticky: komus louzi ;) U teto reklamy se to vsak nedozvi a zacne patrat. Sleduje reklamu velmi peclive, aby drivew nez ostatni prisel na to, kdo za ni stoji. Timhle zbystrenim smyslu de facto hloubeji uklada do sve pameti prave CI, slogan a pozdeji i vyrobek/sluzbu. Na casopisu Prostor lze ukazat, ze ne vzdy reklama tohoto typu zajisti i uspech (u KB a IPB o tom take pochybuju, ale ty kvuli tomu nezkrachuji). S prozrazenim pointy totiz obvykle nastava nuda. Napeti opadlo. Cimrman rikal, ze po dlouhem ocekavani nastava zaslouzene zklamani. Treba je z tohoto ranku i ten banner, jen nas o to vic vykolejil, ze je to (alespon u nas) na webu poprve. Treba nas ceka cela serie dalsich banneru, nebo alespon jeden dalsi, ktere nas postupne povedou marketingovou hrou, ktera v nas nakonec pri svem rozuzleni zanecha nesmazatelny otisk -- znacku. ...mozna se mylim, ale nebyl to pekny pribeh? =M= --
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST