Miroslav Vecerny wrote: > > Me se zda, ze inzerent bude spis vypadat jako blbec ... > > ne "bude vypadat", ale "je" ... vsak to je obdoba rozhlasoveho spotu bez > zvuku. Zavisi na druhu kampane. Pokud jde o zavadeni noveho vyrobku nebo sluzby, tak je to opravdu hloupe, protoze na te strance muze byt spousta zajimavych doplnujicich informaci. Pokud jde o kampan pripominaci, kampan, zamerenou na udrzeni povedomi o znacce/vyrobci, tak to URL zas tak podstatne neni. Kdyz ted vidim bannery s mimozemstany, popijejicimi dzus, tak na ne taky neklikam, ale vsimam si jich. Banner bez URL by pusobil stejne. Dokonce si umim predstavit celou kampan, postavenou na tom, ze nektere bannery nejsou klikatelne a jine ano. Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST