Dobry den, > A to nemluvim o problemu s tim, ze IMHO vetsina reklamnich softwaru jaksi > nepocita s tim, ze neni zadano zadne URL odkazu. osobne se musim priznat, ze se mi na banneru "bez prokliku" nezda nic tak desiveho - pro urcite druhy kampani to muze byt docela postacujici. Tusim, ze jeste nikdo nenapsal, o jaky banner vlastne jde: jedna se o ScreenFun, coz by mel byt nejaky novy casopis, mame ho na Lupe taky. Mnohem vetsi problem je to, co letmo zminil Tomas Krause - ze s tim nektere reklamni systemy nepocitaji. U tohoto banneru se to konkretne projevuje tak, ze clovek klikne (to jde) a dostane se do systemu IP (resp. Atlasu, ktery si IP pronajima), ovsem ten nema kam ho presmerovat, takze ho zkratka necha koukat do uplne prazdne stranky. Uzivatel pak zakonite ziska pocit, ze nekde neco nefunguje, nikoliv ze je to "neklikaci banner". Priznam se, ze to osobne povazuji za amaterismus - nemelo by jit kliknout vubec. Cili muj nazor: neklikaci bannery ano, ale at jsou opravdu neklikaci! Marek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:40 CEST