RE: SorcererWare a emailova reklama

From: Jiri Rydl (jiri.rydl@scr4u.com)
Date: 20. 07. 2000, 22:32 CEST


Jenom otazka: Jakou jinou emailovou reklamu muzeme povazovat za emailovou
reklamu? Odkazy v emailovych bulletinech, na konci kazdeho emailu z ruznych
konferenci nebo proste rozeslani emailu vsem lidem, kteri se z nejakeho
duvodu (napr. soutez) zapsali do moji databaze?
SPAM samozrejme predem vylucuji.

Jiri Rydl, PR manazer
__________________________
SorcererWare s.r.o.
http://www.sorcererware.cz


> Je pak otazka, zda zminena veta plati i v obracenem smyslu (tj. "pokud na
> nej kliknete, budou Vam na Vas ucet pricteny ASPON NEJAKE penize" :)).
> Myslim, ze toto nevypovida nic o ucinnosti e-mailove reklami, ale o
> sikovnosti obchodniho modelu na cashmail.cz - pri vsi ucte k jeho tvurcum,
> pokud to ovsem jeho zakaznikum skutecne prinasi hotovost.
>
> > -----Original Message-----
> > From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz]
> > Sent: Thursday, July 20, 2000 8:25 PM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: SorcererWare a emailova reklama
> >
> >
> > Citace z pravidel na www.cashmail.cz:
> > V kazdem reklamnim emailu od nas je odkaz, na ktery je treba
> > kliknout. Pokud
> > na nej nekliknete nebudou Vam na Vas ucet pricteny zadne penize.
> >
> > Nejsem clenem toho systemu, ale asi pujde primo o odkaz na
> > inzerentuv web.
> > To by vysvetlovalo tu uspesnost, ale jaka je skutecna hodnota takovych
> > navstevniku, to vi buh...
> > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291
> > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz
> > Atlas.cz, http://msn.atlas.cz
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST