Jenom otazka: Jakou jinou emailovou reklamu muzeme povazovat za emailovou reklamu? Odkazy v emailovych bulletinech, na konci kazdeho emailu z ruznych konferenci nebo proste rozeslani emailu vsem lidem, kteri se z nejakeho duvodu (napr. soutez) zapsali do moji databaze? SPAM samozrejme predem vylucuji. Jiri Rydl, PR manazer __________________________ SorcererWare s.r.o. http://www.sorcererware.cz > Je pak otazka, zda zminena veta plati i v obracenem smyslu (tj. "pokud na > nej kliknete, budou Vam na Vas ucet pricteny ASPON NEJAKE penize" :)). > Myslim, ze toto nevypovida nic o ucinnosti e-mailove reklami, ale o > sikovnosti obchodniho modelu na cashmail.cz - pri vsi ucte k jeho tvurcum, > pokud to ovsem jeho zakaznikum skutecne prinasi hotovost. > > > -----Original Message----- > > From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz] > > Sent: Thursday, July 20, 2000 8:25 PM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: SorcererWare a emailova reklama > > > > > > Citace z pravidel na www.cashmail.cz: > > V kazdem reklamnim emailu od nas je odkaz, na ktery je treba > > kliknout. Pokud > > na nej nekliknete nebudou Vam na Vas ucet pricteny zadne penize. > > > > Nejsem clenem toho systemu, ale asi pujde primo o odkaz na > > inzerentuv web. > > To by vysvetlovalo tu uspesnost, ale jaka je skutecna hodnota takovych > > navstevniku, to vi buh... > > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 > > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz > > Atlas.cz, http://msn.atlas.cz >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST