---> Dobry den, promluvim ted jako uzivatel: Pokud se prihlasim do nejake konference, v jejimz FAQ nebo podminkach je uvedeno, ze provozovatel bude na konec mailu pripojovat reklamu, nevadi mi to. Tyhle konference byvaji provozovany zdarma a jejich provozovatele do toho investuji hodne sveho casu. Pokud se ovsem prihlasim k prijmu pravidelnych zprav z webzinu, budu ocekavat, ze reklama nebude delsi nez redakcni obsah a ze bude patricne odlisena (take bych uvital, kdyby nebyla umistena na zacatku, protoze na cteni takovych zprav nemam moc casu a kdyz vidim na uvod reklamu, tak v pripade se Zive odhlasim a v pripade Intervalu projevim Mirovi svouji nelibost). Dobre to podle me resi Webmasters' Journal Weekly. Kdyz se zapisu do nejakeho maillistu, abych ziskaval informace treba o produktu nejake firmy, rozhodne necekam, ze kazdy den dostanu e-mail, ve kterem se bude psat neco o produktech, ktere mne nezajimaji, nebo dokonce aby jeste mail obsahoval nejakou reklamu. Pokud jde o souteze, tam se nezapisuju. BTW: Nechcete nekdo take rozbehnout v Cechach akci dame Vam auto s reklamou zdarma, pokud s nim alespon ctyri hodiny denne stravite v dopravnim provozu? Libil by se mi treba VW Brouk nebo nejake mensi Porsche. =M= -- > Jenom otazka: Jakou jinou emailovou reklamu muzeme povazovat za emailovou > reklamu? Odkazy v emailovych bulletinech, na konci kazdeho emailu z ruznych > konferenci nebo proste rozeslani emailu vsem lidem, kteri se z nejakeho > duvodu (napr. soutez) zapsali do moji databaze? > SPAM samozrejme predem vylucuji. > > Jiri Rydl, PR manazer > __________________________ > SorcererWare s.r.o. > http://www.sorcererware.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST