Je pak otazka, zda zminena veta plati i v obracenem smyslu (tj. "pokud na nej kliknete, budou Vam na Vas ucet pricteny ASPON NEJAKE penize" :)). Myslim, ze toto nevypovida nic o ucinnosti e-mailove reklami, ale o sikovnosti obchodniho modelu na cashmail.cz - pri vsi ucte k jeho tvurcum, pokud to ovsem jeho zakaznikum skutecne prinasi hotovost. > -----Original Message----- > From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz] > Sent: Thursday, July 20, 2000 8:25 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: SorcererWare a emailova reklama > > > Citace z pravidel na www.cashmail.cz: > V kazdem reklamnim emailu od nas je odkaz, na ktery je treba > kliknout. Pokud > na nej nekliknete nebudou Vam na Vas ucet pricteny zadne penize. > > Nejsem clenem toho systemu, ale asi pujde primo o odkaz na > inzerentuv web. > To by vysvetlovalo tu uspesnost, ale jaka je skutecna hodnota takovych > navstevniku, to vi buh... > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz > Atlas.cz, http://msn.atlas.cz > > > ----- Original Message ----- > From: Jiri Hlavenka <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, July 20, 2000 7:54 PM > Subject: RE: SorcererWare a emailova reklama > > > Asi se do me pustite, ze polemizuji s necim, o cem nemam > anunk, ale presto: > neverim ani trosku tem 91%. Pokud ovsem nejde o kliknuti typu > "Kdo klikne, > dostane 1000 korun do kapsy". Muzete preposlat do konference > zneni toho > mailu, ktery mel (coz je uz zhola vyloucene, trikrat po sobe > nachlup presne > stejnou ucinnost 91%?). > Provadime take casto mailblasty a pri chytre, atraktivne > vytvorenem odkazu > byva klikatelnost okolo 10%. > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST