> Citace z pravidel na www.cashmail.cz: > V kazdem reklamnim emailu od nas je odkaz, na ktery je treba > kliknout. Pokud > na nej nekliknete nebudou Vam na Vas ucet pricteny zadne penize. > > Nejsem clenem toho systemu, ale asi pujde primo o odkaz na inzerentuv web. > To by vysvetlovalo tu uspesnost, ale jaka je skutecna hodnota takovych > navstevniku, to vi buh... > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz > Atlas.cz, http://msn.atlas.cz To je otazka, ale vzhledem k vseobecnemu zamereni PowerShop.cz je celkem jedno, kdo na odkaz klika, hlavne, ze zaregistruje novy zpusob prodeje, novy obchod atd. Jiri Rydl, PR manazer __________________________ SorcererWare s.r.o. http://www.sorcererware.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST