Citace z pravidel na www.cashmail.cz: V kazdem reklamnim emailu od nas je odkaz, na ktery je treba kliknout. Pokud na nej nekliknete nebudou Vam na Vas ucet pricteny zadne penize. Nejsem clenem toho systemu, ale asi pujde primo o odkaz na inzerentuv web. To by vysvetlovalo tu uspesnost, ale jaka je skutecna hodnota takovych navstevniku, to vi buh... Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz Atlas.cz, http://msn.atlas.cz ----- Original Message ----- From: Jiri Hlavenka <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, July 20, 2000 7:54 PM Subject: RE: SorcererWare a emailova reklama Asi se do me pustite, ze polemizuji s necim, o cem nemam anunk, ale presto: neverim ani trosku tem 91%. Pokud ovsem nejde o kliknuti typu "Kdo klikne, dostane 1000 korun do kapsy". Muzete preposlat do konference zneni toho mailu, ktery mel (coz je uz zhola vyloucene, trikrat po sobe nachlup presne stejnou ucinnost 91%?). Provadime take casto mailblasty a pri chytre, atraktivne vytvorenem odkazu byva klikatelnost okolo 10%.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST