Asi se do me pustite, ze polemizuji s necim, o cem nemam anunk, ale presto: neverim ani trosku tem 91%. Pokud ovsem nejde o kliknuti typu "Kdo klikne, dostane 1000 korun do kapsy". Muzete preposlat do konference zneni toho mailu, ktery mel (coz je uz zhola vyloucene, trikrat po sobe nachlup presne stejnou ucinnost 91%?). Provadime take casto mailblasty a pri chytre, atraktivne vytvorenem odkazu byva klikatelnost okolo 10%. > -----Original Message----- > From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] > Sent: Thursday, July 20, 2000 5:51 PM > To: Reklama@ Nawebu.Cz > Subject: Re: SorcererWare a emailova reklama > > > Dne 20.7.2000 Jiri Rydl napsal(a) > > > Dobry den, > > > > dobre zkusenosti mame se systemy CashMail, Emailiada a > Centrum.cz. Veskere > > udaje se vztahuji k propagaci obchodu PowerShop.cz. > > > > CashMail > > 18.4.2000 - 4.500 emailų > > Na odkaz v emailu kliklo celkem 4.100 uživatelų - tj. 91 procent. > > A nemaji ti lide nejakou povinnost kliknout? Ta cisla se mi zdaji > neuveritelna. > > > Emailiáda > > 19.4.2000 - 4.800 emailų > > Na odkaz v emailu kliklo celkem 2.790 uživatelų - tj. 58 procent. > > To uz je realnejsi, ale stejne mi to prijde divne. > > -- > S pozdravem Tomas Krause > > --------------------------------------------------------------------- > --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- > --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- > --------------------------------------------------------------------- > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST