Re: Jeste kousek z kodexu

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 18. 07. 2000, 16:11 CEST


Ja se nechci dohadovat, stejne to nemam cim podlozit a je to jenom muj nazor
:o)
Ja take rad klikam na napadite bannery - OS napodobujici nevyjimaje, zalezi
na textu na nem.
BTW: uz jsi videl banner Intervalu, ktery bezi v Navcholu? Co na nej rikas?



----- Original Message -----
From: "Miroslav Hlavicka" <miroslav.hlavicka@oku-mb.cz>



| > nic takoveho jsem nerekl :)
| > ale neexistji pouze nezkuseni a profici.
|
| V oboru klikani na bannery ano. 8^)  Nezkuseny parkrat klikne a je z nej
| profik, ktereho uz timto zpusobem nikdo nedostane. Pokud je u nej navic
| podlomena duvera v bannery, je o dalsiho konzumenta reklamy mene.
|
| Napriklad ja jsem pravy opak. Na bannery (napadite) klikam rad. K
| televizi utikam jen kdyz slysim znelku reklamy. Jsem reklamozrout. Web
| americkeho Budweisseru jsem prolezl skrz na skrz jen kvuli jejich
| Whassup serii, jinak se ta slichta neda pit. 8^)
|
| Nemuzu si pomoci, ale banner, napodobujici "chybovou hlasku" nebo
| "neuplne okno s posuvnikem" jsou typickou ukazkou NEMOHOUCNOSTI a
| NESCHOPNOSTI autora reklamy. Ta reklama o sobe rika "muj autor nema dost
| napadu, neni kreativni, nedokaze vymyslet hezky slogan a zajimavy
| billboard a proto utika k posledni moznosti, ktera mu zachrani flek."
|
|
| Mirek Hlavicka
| AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST