> _vyzera_v_pocitaci_ (a tym mam na mysli tie vselijake stupidne 3d > animacie enzymov utociacich na spinu, ktore sa tvaria, ze su nasnimane z > obrazovky vyskumneho ustavu praco_praskoveho) ked pouzije ten spravny > praci prasok. To je zase geograficky problem. Takove reklamy jsou oblibene v Nemecku. Taky tam jsou oblibene reklamy, kdy je rozpulena obrazovka, jedna hospodynka myje nadobi prostredkem A a druha prostredkem B ("sam jste rikal, ze je to ciste jen pro rozliseni, tak proc zrovna my jsme Becko ? 8^))))) ). V cizine si reknou "Cesi jsou hned vedle Nemcu, to bude podobna mentalita." a cpou sem jednu blbou reklamu za druhou. Jenze my jsme Svejkovsky narod a my chceme v reklame vtip. Je to videt i treba v zebricku oblibenosti reklam ve Strategii - kde jsou praci prasky a kde jsou povedene reklamy treba Eurotelu. > sosovky stylom "trochu divakovi rozostrim obraz na tv, aby videl, ako > vyzera pohlad kratkozrakeho cloveka" ... isiel by si taku reklamu udavat > ako neeticku a klamlivu??? Ja nejsem American, ja nesusim psy v mikrovlnce a nejdu se pak soudit s Whirlpoolem, ze to nebylo v navodu. 8^) Takze si ani nejdu stezovat, protoze konkretne mne jeste nikdy zadna reklama neurazila. Ale nechci riskovat, ze nejaka reklama urazi navstevnika mych webu. Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST