> nic takoveho jsem nerekl :) > ale neexistji pouze nezkuseni a profici. V oboru klikani na bannery ano. 8^) Nezkuseny parkrat klikne a je z nej profik, ktereho uz timto zpusobem nikdo nedostane. Pokud je u nej navic podlomena duvera v bannery, je o dalsiho konzumenta reklamy mene. Napriklad ja jsem pravy opak. Na bannery (napadite) klikam rad. K televizi utikam jen kdyz slysim znelku reklamy. Jsem reklamozrout. Web americkeho Budweisseru jsem prolezl skrz na skrz jen kvuli jejich Whassup serii, jinak se ta slichta neda pit. 8^) Nemuzu si pomoci, ale banner, napodobujici "chybovou hlasku" nebo "neuplne okno s posuvnikem" jsou typickou ukazkou NEMOHOUCNOSTI a NESCHOPNOSTI autora reklamy. Ta reklama o sobe rika "muj autor nema dost napadu, neni kreativni, nedokaze vymyslet hezky slogan a zajimavy billboard a proto utika k posledni moznosti, ktera mu zachrani flek." Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST