Re: Jeste kousek z kodexu

From: Miroslav Hlavicka (miroslav.hlavicka@oku-mb.cz)
Date: 18. 07. 2000, 16:02 CEST


> nic takoveho jsem nerekl :)
> ale neexistji pouze nezkuseni a profici.

V oboru klikani na bannery ano. 8^)  Nezkuseny parkrat klikne a je z nej
profik, ktereho uz timto zpusobem nikdo nedostane. Pokud je u nej navic
podlomena duvera v bannery, je o dalsiho konzumenta reklamy mene.

Napriklad ja jsem pravy opak. Na bannery (napadite) klikam rad. K
televizi utikam jen kdyz slysim znelku reklamy. Jsem reklamozrout. Web
americkeho Budweisseru jsem prolezl skrz na skrz jen kvuli jejich
Whassup serii, jinak se ta slichta neda pit. 8^)

Nemuzu si pomoci, ale banner, napodobujici "chybovou hlasku" nebo
"neuplne okno s posuvnikem" jsou typickou ukazkou NEMOHOUCNOSTI a
NESCHOPNOSTI autora reklamy. Ta reklama o sobe rika "muj autor nema dost
napadu, neni kreativni, nedokaze vymyslet hezky slogan a zajimavy
billboard a proto utika k posledni moznosti, ktera mu zachrani flek."


		Mirek Hlavicka
		AKA Scalex



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST