> -----Původní zpráva----- > Od: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk] > Odesláno: 18. července 2000 16:03 > Komu: 'reklama@nawebu.cz' > Předmět: RE: Fake OS bannery v tisku > > > > Mezi nadsazkou a klamem je velky rozdil. Nadsazka, u ktere > > neni poznat, > > ze je to nadsazka, uz je klam. > > > > no podla mna nie je ziadna "reklamna nadsazka", ak niekto > dovercivej domacej hospodynke so skoncenou povinnou skolskou dochadzkou, > ktora je doma 5tym rokom na materskej dovolenke s 3 detmi ukazuje ako to > _vyzera_v_pocitaci_ (a tym mam na mysli tie vselijake stupidne 3d > animacie enzymov utociacich na spinu, ktore sa tvaria, ze su nasnimane z > obrazovky vyskumneho ustavu praco_praskoveho) Ted jsem cetl biografii firmy Procter & Gamble (myslim Pohled upreny do budoucna nebo tak nejak se to jmenuje od O. Schigsalla) a tam prave o techto enzymech pisou - nejen ze to neni pravda, ale dokonce to vedlo k velke obave pred temito prasky. Prodej klesl, pozdeji museli pod tlakem verejneho mineni s enzymatickymi prasky na nejaky cas prestat. ked pouzije ten spravny > praci prasok. to je prachsproste klamanie, oproti ktoremu je bzuciaci > banner nevinna srandicka zrovnatelna s realizaciou reklamy na kontaktne > sosovky stylom "trochu divakovi rozostrim obraz na tv, aby videl, ako > vyzera pohlad kratkozrakeho cloveka" ... isiel by si taku reklamu udavat > ako neeticku a klamlivu??? > > miro > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST