RE: Fake OS bannery v tisku

From: Radek ©pidla (radek.spidla@spidla.cz)
Date: 18. 07. 2000, 16:10 CEST


> -----Původní zpráva-----
> Od: Miroslav Vecerny [mailto:vecerny@webner.sk]
> Odesláno: 18. července 2000 16:03
> Komu: 'reklama@nawebu.cz'
> Předmět: RE: Fake OS bannery v tisku
>
>
> > Mezi nadsazkou a klamem je velky rozdil. Nadsazka, u ktere
> > neni poznat,
> > ze je to nadsazka, uz je klam.
> >
>
> 	no podla mna nie je ziadna "reklamna nadsazka", ak niekto
> dovercivej domacej hospodynke so skoncenou povinnou skolskou dochadzkou,
> ktora je doma 5tym rokom na materskej dovolenke s 3 detmi ukazuje ako to
> _vyzera_v_pocitaci_ (a tym mam na mysli tie vselijake stupidne 3d
> animacie enzymov utociacich na spinu, ktore sa tvaria, ze su nasnimane z
> obrazovky vyskumneho ustavu praco_praskoveho)

Ted jsem cetl biografii firmy Procter & Gamble (myslim Pohled upreny do
budoucna nebo tak nejak se to jmenuje od O. Schigsalla) a tam prave o techto
enzymech pisou - nejen ze to neni pravda, ale dokonce to vedlo k velke obave
pred temito prasky. Prodej klesl, pozdeji museli pod tlakem verejneho mineni
s enzymatickymi prasky na nejaky cas prestat.



ked pouzije ten spravny
> praci prasok. to je prachsproste klamanie, oproti ktoremu je bzuciaci
> banner nevinna srandicka zrovnatelna s realizaciou reklamy na kontaktne
> sosovky stylom "trochu divakovi rozostrim obraz na tv, aby videl, ako
> vyzera pohlad kratkozrakeho cloveka" ... isiel by si taku reklamu udavat
> ako neeticku a klamlivu???
>
> 	miro
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST