Radek Špidla wrote: > Nicmene meli bychom mit svobodu delat si sve chyby sami. Hypoteticka situace: Kreativec vymysli extremne nechutny slogan. Grafik to extremne nechutne zpracuje. Reklamni system hodi bobek na kodex a pusti banner do obehu. Etremne nechutny banner se zobrazi na mem webu. Zakaznik na mem webu uvidi extremne nechutny banner. Extremne znechuceny zakaznik odchazi ke konkurenci. Jsem z toho extremne znechucen. Takze protoze se tri lidi vykaslali na kodex a na etiku a udelali extremne nechutny banner, ktery mne pripravil o zakaznika (protoze kazdemu hned nemusi dojit, ze neexistuje spojitost mezi mymi sluzbami a onim bannerem), mam volat "At zije tvurci svoboda" ??? Kdo mel v tomto pripade svobodu delat si sve chyby ? Toho zakaznika uz mi nic nevrati (a nikdy nevim, ktery zakaznik je lukrativni, takze se chci ke vsem chovat stejne). Jedina moje "chyba" v tomto pripade je existence reklamni plochy na mem serveru. Kdyz ji zrusim, mam skutecne jistotu, ze se na te strance nic spatneho neobjevi. Ale je tohle reseni ? Ja rad nabidnu svou plochu pro zobrazovani hezkych, zajimavych, napaditych banneru. Vim, ze nektere z nich budou mozna trochu kontroverzni. Ale chci mit jistotu, ze tam nebude NIC z toho, co bych tam mit nechtel. A o tom je kodex. Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST