> > Ne, ze bych byl fanaticky priznivec kodexu, ale co proti nemu > > mate? Nerozumim smyslu "kodexu". Podle meho nazoru jde proste o vec ciste mezi zadavatelem reklamy a reklamnim mediem. Pokud budeme chtit prodavat v casopise ABC CD-ROMy s pornem, stejne nam to neotisknou. Funguje samoregulace a sebezachovne smyly reklamniho media (prenesene i u vymennych reklam - pokud se provozovali vymenneho systemu neco nebude zdat, vylouci to). Absolutne nemohu souhlasit s tim, ze mi nekdo TRETI v mem reklamnim vztahu k mediu bude urcovat co jo a co uz zase ne. Ja osobne bych si nikdy netroufal (krome sve zeny, zamestancu a ratolesti :) urcovat cizim lidem, co muzou a co ne. Pokud to delaji spatne, at se spali - at si na ne nekdo postizeny stezuje, at na ne napisou odmitavy clanek do Mlade Fronty nebo podaji trestni oznameni... Nicmene meli bychom mit svobodu delat si sve chyby sami. Radek Spidla
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST