> > > Radek Špidla wrote: > > > Nicmene meli bychom mit svobodu delat si sve chyby sami. > > Hypoteticka situace: > > Kreativec vymysli extremne nechutny slogan. > Grafik to extremne nechutne zpracuje. > Reklamni system hodi bobek na kodex a pusti banner do obehu. > Etremne nechutny banner se zobrazi na mem webu. > Zakaznik na mem webu uvidi extremne nechutny banner. > Extremne znechuceny zakaznik odchazi ke konkurenci. > Jsem z toho extremne znechucen. Nevim, vidim to z pozice cloveka, ktery do reklamy hrachy sype a nezobrazuje. Nakupuji, neprodavam. Pokud je ten baner eklhaft, napiste zadavateli. Ja jako investor bych hnusny baner nechtel. Jestlize je to baner jeden - nevyplati se psat, ale ani neodezene zakazniky. Pokud je jich vic, ozvete se. Ja osobne verim v osobni iniciativu. Pokud bude nejaky kodex, drive nebo pozdeji ho zacnou zneuzivat zajove skupiny. BTW - myslite opravdu, ze kvuli spatnemu baneru lide zanevrou na Vas obsah? Opravdu? Radek Spidla
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST