Prosim, pozor na jednu vec. Fajn, kodex, verejna diskuse jej vydiskutuje, rada moudrych schvali etc. Jenomze pokud nebude existovat "organ" (americane rikaji "body", to je hezci :)), ktery bude profesionalni (= placeny!), který bude na toto dohlizet, ke kteremu se vsichni velci provozovatele reklamnich siti zavazi, ze budou respektovat jeho rozhodnuti, tak kodex zadny smysl mit nebude - tj. kdokoli jej porusi v prvnim okamziku, kdy mu to prinese korunu. > Ne, ze bych byl fanaticky priznivec kodexu, ale co proti nemu > mate? Kdyz > muze existovat podobny kodex (a dokonce i rada pro reklamu) > pro 'normalni' > media, tak proc ne i na netu? Je to pochopitelne slozitejsi > pripad, ale > stejne se asi casem k necemu podobnemu dospeje (alespon u tech opravdu > velkych a solidnich poskytovatelu obsahu).
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST