Radek Špidla wrote: > Podle meho nazoru je to mnohem rozumnejsi reseni nez stanovovani nejakeho > vagniho obecne zavazneho "etickeho kodexu". Nechte lidem svobodu delat si to > po svem. Bzzzzz! :) Ale to ja zase myslim, ze by takovy kodex nebyl spatny. Muselo by se samozrejme dlouho diskutovat o jeho obsahu a o jeho prisnosti (a o pripadnych postizich za jeho nedodrzovani). Asi by mel vychazet z existujiciho reklamniho kodexu a doplnit jej o internetova specifika. Kodex by mel byt spis souborem doporuceni, jak by internetova reklama nemela vypadat. Tvurci svoboda je hezka vec, ale v pripade banneru zasahuje do mych stranek a proto MUSI byt regulovana. Idealni by samozrejme bylo, kdyby na reklamnich systemech bylo opravdu hodne kategorii (vcetne kategorie "fake OS bannery") a ja si mohl presne stanovit nejen jake servery NECHCI propagovat na svych strankach, ale i JAKY TYP BANNERU nechci na strankach mit (bez ohledu na cilovy server toho banneru). Mirek Hlavicka AKA Scalex
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST