---> Dobry den, Mozna Vam moje napady prijdou moc vyhrocene, ale od toho tu je diskuse, aby hrany obrousila a kodex vypadl jako obecny konsensus. Ani si nemyslim, ze by ten kodex mela vydat nejaka organizace. Podle mne by stacilo, kddyby byl zverejnen a jednotlivi akteri na trhu by k nemu proste jen pristupovali. Nejaky interni kodex preci ma (alespon v tiskove branzi je to zvykem) kazda agentura. =M= -- > Ne, ze bych byl fanaticky priznivec kodexu, ale co proti nemu mate? Kdyz > muze existovat podobny kodex (a dokonce i rada pro reklamu) pro 'normalni' > media, tak proc ne i na netu? Je to pochopitelne slozitejsi pripad, ale > stejne se asi casem k necemu podobnemu dospeje (alespon u tech opravdu > velkych a solidnich poskytovatelu obsahu).
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST