Pokud vim, tak ted maji nejakou novou verzi NetGravity, ale dost bych se divil, kdyby to ta predchozi jeste neumela... Nejspis jde o klasicky pripad, kdy technici nedokazou jasne obchodnikum rici, co je mozne a co neni (a obchodnici se neumi spravne zeptat :-). Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 Miss Internet, http://www.cybermiss.cz ----- Original Message ----- From: Stanislav Vojta <standa@imachina.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 27, 2000 4:21 PM Subject: RE: Frekvence zasahu > Dobry den, > jenom jedna kratka poznamka. Na to, ze agentura MIA disponuje softwarovym > resenim NetGravity jiz pomerne dlouhou dobu je s podivem, ze nyni je > komunikovana moznost vyuziti frekvence jako prevratna novinka :o). Nevim > jestli spolecnost MIA chce svym klientum dodavat moznosti sve technologie po > kapkach, aby nedoslo k jejich zhrouceni, anebo jestli to ma nejake > prozaictejsi duvody.....? > > S pozdravem > > Standa Vojta > ------------------------------ > iMACHINA s.r.o. > Sudomerska 25, 130 00 Praha 3 > tel: ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382 > fax: ++420 (2) 22721488 > http://www.imachina.cz > mailto:standa@imachina.cz > > -----Original Message----- > From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz] > Sent: Tuesday, June 27, 2000 4:12 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Frekvence zasahu > > > Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie > identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne reklamni > site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi > zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod. > Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me > to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to > podle me melo byt celkem jednoduche. > S pozdravem > Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291 > Miss Internet, http://www.cybermiss.cz > > > > ----- Original Message ----- > From: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, June 27, 2000 2:00 PM > Subject: RE: Frekvence zasahu > > > > O tom mluvim :-]. V kazdem pripade tady zatim system - "muz mezi 25-35 > lety, > > svobodny, prijem nad 300.000 rocne, aktivni, z vetsich mest" a ono mi to > > vyhodilo, kam mam zadat reklamu - chybi. Ale k tomu asi frekvence > nepomuze. > > > > Jiri Rydl, PR manazer > > __________________________ > > SorcererWare s.r.o. > > http://www.sorcererware.cz > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST