Re: Frekvence zasahu

From: Jirka Lahvicka (lahvicka@ignum.cz)
Date: 27. 06. 2000, 16:31 CEST


Pokud vim, tak ted maji nejakou novou verzi NetGravity, ale dost bych se
divil, kdyby to ta predchozi jeste neumela... Nejspis jde o klasicky pripad,
kdy technici nedokazou jasne obchodnikum rici, co je mozne a co neni (a
obchodnici se neumi spravne zeptat :-).
Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291
Miss Internet, http://www.cybermiss.cz


----- Original Message -----
From: Stanislav Vojta <standa@imachina.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 27, 2000 4:21 PM
Subject: RE: Frekvence zasahu


> Dobry den,
> jenom jedna kratka poznamka. Na to, ze agentura MIA disponuje softwarovym
> resenim NetGravity jiz pomerne dlouhou dobu je s podivem, ze nyni je
> komunikovana moznost vyuziti frekvence jako prevratna novinka :o). Nevim
> jestli spolecnost MIA chce svym klientum dodavat moznosti sve technologie
po
> kapkach, aby nedoslo k jejich zhrouceni, anebo jestli to ma nejake
> prozaictejsi duvody.....?
>
> S pozdravem
>
> Standa Vojta
> ------------------------------
> iMACHINA s.r.o.
> Sudomerska 25, 130 00 Praha 3
> tel:  ++420 (2) 22716397 , ++420 (2) 22711382
> fax: ++420 (2) 22721488
> http://www.imachina.cz
> mailto:standa@imachina.cz
>
> -----Original Message-----
> From: Jirka Lahvicka [mailto:lahvicka@ignum.cz]
> Sent: Tuesday, June 27, 2000 4:12 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Frekvence zasahu
>
>
> Podle Ivana Fuksy z MIA opravdu frekvence (tj. pomoci cookie
> identifikovanemu uzivateli neservirovat jeden banner v ramci jedne
reklamni
> site (IMS) vice nez napr. trikrat) vyrazne zvysila ucinnost kampane. Dalsi
> zvyseni ucinnosti pry prineslo treba omezeni inzerce na domenu .cz apod.
> Nepripada mi ale, ze je to neco, cim je treba se zvlast chlubit - podle me
> to umi vice reklamnich systemu, ne jen NetGravity, a naprogramovat by to
> podle me melo byt celkem jednoduche.
> S pozdravem
> Jirka Lahvicka, lahvicka@ignum.cz, 0608/702 291
> Miss Internet, http://www.cybermiss.cz
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Tuesday, June 27, 2000 2:00 PM
> Subject: RE: Frekvence zasahu
>
>
> > O tom mluvim :-]. V kazdem pripade tady zatim system - "muz mezi 25-35
> lety,
> > svobodny, prijem nad 300.000 rocne, aktivni, z vetsich mest" a ono mi to
> > vyhodilo, kam mam zadat reklamu - chybi. Ale k tomu asi frekvence
> nepomuze.
> >
> > Jiri Rydl, PR manazer
> > __________________________
> > SorcererWare s.r.o.
> > http://www.sorcererware.cz
> >
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:39 CEST