Hezky den, uznavam, ze moje reakce byla trochu unahlena a omlouvam se, ale opravdu mne to rozzlobilo. Pokud oslovujete nase cleny timto zpusobem, tak se nemuzete divit. Listovni tajemstvi jsem jiste neporusil, jeliko mi tento e-mail preposlal jeden z nasich clenu a stal se tim padem dopisem pro mne, alespon z meho pohledu. Uryvky nemaji s kontextem nic spolecneho. Jsou to vety, ktere se tam proste vyskytly tak jak jsem je dostal a nechtel jsem zverejnovat cely obsah e-mailu. Jsou to tvrzeni, ktera ja zpochybnuji a ke kterym jste se nevyjadril.... S pozdravem Michal Matula BillBoard.cz team ___________________________________ BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA http://www.billboard.cz tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz ----- Original Message ----- From: "Pavel Illichmann" <pavel.illichmann@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 16, 2000 12:33 PM Subject: RE: je to skutecne tak? > Dobry den pane Matulo, > > tak nyni opravdu nevim co si mam zase ja myslet o zpusobu a zasadach slusne > komunikace. V jednom z predchozich prispevku jste psal, ze jste vzdy > udrzoval ze systemem Mr.Lin(x) korektni vztahy, ale tento prispevek tomu dle > meho názoru vubec neodpovida. Prakticky jste tímto porusil listovni > tajemstvi ( ktere se sic na internetu moc nedodrzuje ), protoze pokud me > pamet neklame tak ani jeden z e-mailu nebyl adresovan primo do Vašich rukou > a na Vase jmeno. Nicmene chapu ze Internet je jedna velka spojena komunita a > tak se k Vam tyto zpravy donesou, ale my se timto naopak nijak netajime, > protoze bychom byli asi velice spatna reklamni sit, pokud bychom toto > nedelali. > A za druhé i kdybych tento mail psal primo Vam, tak minimálne slusnost veli > k tomu, aby jste se me pred zverejnenim, mimochodem vytrhanym z kontextu, > zeptal, zda s tímto zverejnenim obsahu souhlasim ci nikoli. > Ja od Vas neobdrzel ani jedno ani druhe a pritom na tom mailu, ktery se Vam > dostal do rukou jiste byl uveden jak E-mail tak také telefon a pokud ne tak > na strankach systemu Mr.Lin(x) by jste na me kontakt nasel naprosto > jednoduchym zpusobem. > > A mohu Vam uprime rict, ze predevsim tento zpusob jednani se nelibi mi !!! > > ______________________________ > Pavel ILLICHMANN > produkt manazer Mr.Lin(x) > > > > -----Original Message----- > From: Michal Matula - BillBoard.cz [mailto:micnet@idp.cz] > Sent: Friday, June 16, 2000 12:01 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: je to skutecne tak? > > > Hezky den, > > dostal se mi do rukou zajimavy e-mail, ktery p. Illichman posila > zrejme na ruzne zajimave weby. Nic proti tomu, marketing je marketing, > ale zarazily mne nektere veci...rad bych znal Vas nazor, stejne tak, > jako vysvetleni p. Illichmana: > > <citace z mailu> > .....Na úvod bych si Vám dovolil ve zkratce reklamní systém Mr.Lin(x) > představit, ikdyž si myslím, že jej nepochybně znáte. > > Jedná se o největší a nejstarší reklamní systém na českém > internetu,... > </citace z mailu> > > Opravdu nejvetsi? Z jakeho pohledu? Nejstarsi? Jiste ne v teto > podobe...??? > > <citace z mailu> > .....Celý tento výměnný systém funguje v poměru 1:1... > </citace z mailu> > > <citace z webu mr.linx.cz> > Dynamický výměnný poměr v systému stále zůstává na hodnotě 1:1, navíc > jsme nově od 14. 4. 2000 vyrazně snížili tzv.: Spořící poměr na > hodnotu 5:4, tj. každé 4 z 5 zobrazení se Vám připíší na Váš Spořící > účet , ze kterého můžete realizovat svoje vlastní reklamní kampaně v > systému. > > Spolu s tímto krokem jsme také snížili dlouhodobý Garantovaný výměnný > poměr z hodnoty 2:1 na hodnotu 5:4. > Tj:. Správce systému Mr.Lin(x) Vám garantuje měsíční výměnný poměr > lepší než 5:4!. > <\citace z webu mr.linx.cz> > > Takze tomu nerozumim...je to dynamicky pomer, nebo pevny 1:1, nebo > 5:4? > > Myslim, ze jsme meli s Mr. Linxem vzdy korektni vztahy, ale tohle se > mi po pravde tak trosku nelibi....Co vy na to? > > > S pozdravem > > Michal Matula > BillBoard.cz team > ___________________________________ > BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA > http://www.billboard.cz > tel. 0653/626277 e-mail: info@billboard.cz > > > -------------------------------------------------------------------- ------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------- ------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:38 CEST