Dne 21. 5. 2000 Anonym napsal:
> Ne, proc by mela. Stejne tak bannery stoji vzdy stejne. Nechapu proc
> by to tak nemelo byt.
No prave. Takze je naprosto logicke, ze 1000 shlednuti stoji tolik a tolik
a nebudu si komplikovat zivot nejakym placeni za kliky.
Provozovatel serveru (media) preci nemuze nest riziko inzerenta, ze jeho
kampan nebude dost odklikavana a ja prodelam. Nejsem armada spasy. Ten
reklamni prostor ma pevnou hodnotu a kdyz ho inzerent chce pro sebe, musi
zaplatit, ne rikat 'mozna zaplatim, ale az podle toho jak se mi to bude
libit', to stavi na hlavu veskere principy obchodu.
Asi bych vypadal jako idiot, kdybych prisel do obchodu, vzal si boty a
rekl, ze je zaplatim az podle toho, za kolik v nich zabehnu 100 m.
Reklamni prostor je stejne zbozi jako boty, jako Cola, jako BMW.
S pozdravem Tomas Krause
--
---------------------------------------------------------------------
--[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]--
--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]--
---------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST