> > Provozovatel serveru (media) preci nemuze nest riziko inzerenta, ze jeho > kampan nebude dost odklikavana a ja prodelam. Nejsem armada spasy. Ten > reklamni prostor ma pevnou hodnotu a kdyz ho inzerent chce pro sebe, musi > zaplatit, ne rikat 'mozna zaplatim, ale az podle toho jak se mi to bude > libit', to stavi na hlavu veskere principy obchodu. > Rad bych zduraznil jednu vec. Kazda reklamni plocha ma urcitou hodnotu. Velke elitni weby jako seznam, namodro ci mobil ji maji tam kde ji maji. Ale na internetu jsou tisice mensich jejichz hodnota neni tak velka aby mohl prodavat za impresse. Tudiz prochazi na radu cost-per-click. Druhou veci je ze placeni za klik samorejme funguje pouze pres reklamni site. Ani ve svete se za primarne objednanou reklamu na server neplati za kliknuti. Od toho jsou reklamni agentury, ktere Vam urci cenu "Vasich bot , podle toho jaky cas v nich zabehnete". Samozdrejme zalezi take na agenture jak kampan zpracuje, jake udela bannery, kam je posle. Takovato reklamni sit je pak pro nektere mensi weby hlavni reklamou, vetsi pak obsazuji nevyuzity a neprodany prostor. Msoft > --------------------------------------------------------------------- > --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- > --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- > --------------------------------------------------------------------- > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST