Re: failure notice

From: Michal Kusın (michael@michaelsoft.cz)
Date: 04. 05. 2000, 22:51 CEST


Ano, muze byt uspesna. Viz centrum.cz - banner jsem videl 360x a klikl
jednou. Cetrum mam uz ale pevne v podvedomi. Zalezi na typu kampane.
>
Jiste ale centum je vyjimka, takovych kampani je na netu hodne malo,
navic podporenych televizni reklamou. (spise je zatim jenom jedna)
Apropo tak jednou jsem potkal kamarada, a nejak samo jsem rekl -
http://www.jaksemas.cz -  mam
to v povedomi ale stejne kdyz neco hledam , hledam v Seznamu nebo Altaviste
i kdyz ma centrum peknou grafiku a vselijaka vymozenosti - kredity, vlastni
definování vzhledu a obsahu apod.

Samozdrejme zalezi na typu  - jestli jde o image kampan nebo propagaci
serveru -
jenze ceho je vic ? Vetsina  webu si nemuze dovolit image kampan jako je
treba centrum.
A neni to dano jenom mnozstvim financi. Je to dano charakterem serveru.


>Krom toho, pokud moje cilova skupina odpovida 0,11% lidi, kterym byl
>pusten banner (tj. nelze ji lepe zacilit), pak je take kampan uspesna.
Salamounska odpoved :)). Jenze tezko odhadnete kolik uzivatelu z Vasi
"cilove skupiny" banner shledlo a presto je nezaujal.

-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST