Re: failure notice

From: Michal Kusın (michael@michaelsoft.cz)
Date: 17. 05. 2000, 14:26 CEST


Preji pekny den


> Vetsina zakazniku chce ale platit za zakazku.
>=20
> Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem. =
Reklama
> totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni =
duvod, proc
> se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na =
billboardy
> u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel.
>=20
Ono je problem v tom je definovat shlednuti banneru. Servery nabizi =
cost-per-thousand model=20
coz casto prekladaji cena za 1000 shlednuti. Jak ale poznate ze banner =
ktery se 1 000 nacetl=20
videlo 1 000 lidi ?. Znam spoustu lidi zkusenych i laiku, kteri si =
banneru vubec nevsimaji, nebot jsou za svym cilem - nactou si email.cz a =
hned vyplni login a pass a nejaky banner je vubec nezajima. Nemluve o =
bannerech ve spodnich castech stranek. Navic si myslim ze DRTIVA vetsina =
kampani na me nepusobi i kdyz ji jenom shlednu. Prece pokud mne zajima a =
chci se dozvedet vice tak na ni kliknu. Co s toho ze vim ze na emailu =
bezela (mozna bezi ) banner "chcete pracku zadarmo" kdyz si nevzpomenu =
na URL firmy ?

Placeni za reklamni bannery se rozjet samozdrejme muze. Kdyz to funguje =
po celem svete tak proc ne u nas ?
Ono je ale treba zduraznit pro koho je takovyto system urcen. Samozrejme =
hlavne pro mensi sajty, jejichz reklamni prostor neni tak atraktivni aby =
mohl prodavat za shlednuti, proto se prodava pouze za klinuti coz je i =
zhlediska zadavatele bezpecnejsi a prijatelnejsi. Samozrejme za druha strana
(inzerenti)
budou z te skupiny jako on-line shopy, freemaily, e-ziny atd.  kde se klade
dùraz ne na shlédnutí banneru
ale na poèet pøesmìrovanıch potencionálních zájemcù. (clickù).

MichaelSoft




S pozdravem Michal Kusın
----------------------------------------------------------
MICHAELSOFT - Vᚠreklamní systém.
http://www.michaelsoft.cz
admin@michaelsoft.cz
Inzerce:
http://www.michaelsoft.cz/mediakit.htm
reklama@michaelsoft.cz
-------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST