RE: placeni za kliknuti

From: Miroslav Večerný (vecerny@webner.sk)
Date: 17. 05. 2000, 15:46 CEST


>  
> 
> -----Original Message-----
> From:	Petr Slovak [SMTP:petr@trilog.cz]
> > platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je
> to
> > pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis
> analyzovat
> > zadani:)
> 
> Vetsina zakazniku chce ale platit za zakazku.
> 
> Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem.
> Reklama
> totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni
> duvod, proc
> se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na
> billboardy
> u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel.
> 
>  ... iste, ale na druhej strane na bilboardy mozete klikat do sytosti
> a nikam sa nepreklikate. to je _trochu_ rozdiel, ze ano. imho
> porovnavate neporovnatelne :)    
> 
> 	m.
> 	



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST