> > > -----Original Message----- > From: Petr Slovak [SMTP:petr@trilog.cz] > > platit za praci, vetsina firem si radeji necha platit od hodiny, je > to > > pohodlnejsi a jistejsi (nemuseji se pak nikam honit ani prilis > analyzovat > > zadani:) > > Vetsina zakazniku chce ale platit za zakazku. > > Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem. > Reklama > totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni > duvod, proc > se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na > billboardy > u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel. > > ... iste, ale na druhej strane na bilboardy mozete klikat do sytosti > a nikam sa nepreklikate. to je _trochu_ rozdiel, ze ano. imho > porovnavate neporovnatelne :) > > m. >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST