> > Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem. > > Reklama > > totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni > > duvod, proc > > se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na > > billboardy > > u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel. > > > > ... iste, ale na druhej strane na bilboardy mozete klikat do sytosti > > a nikam sa nepreklikate. to je _trochu_ rozdiel, ze ano. imho > > porovnavate neporovnatelne :) Jasne. Schvalne jsem to nadsadil, abych to trosku odlehcil. Ale pravdou je, ze i u banneru je potreba myslet na to, ze se image a povedomi o firme ci vyrobku buduje i bez toho, ze na banner kliknu. Vezmu priklad ze soucasnosti - bannery na www.centrum.cz Normalni clovek klikne jednou, tam se docte, o co jde a pak uz neklika znovu a znovu, ale bannery vidi nekolikrat denne a do podvedomi se mu to zakousava cim dal tim vic. A paradoxne i kdyz klesa procento odkliknuti banneru, tak do urcite miry je reklamni kampan podle me jeste vice ucinejsi. ================================ Ing. Petr Slovak e-mail: petr@trilog.cz url: http://www.trilog.cz tel: 0603 / 501 642 ICQ: 41879325 ================================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST