Re: placeni za kliknuti

From: Petr Slovak (petr@trilog.cz)
Date: 17. 05. 2000, 15:59 CEST


> > Ale placeni za klik a za shlednuti je stejne uplne jiny problem.
> > Reklama
> > totiz pusobi i kdyz na ni nikdo neklikne. To je podle mne hlavni
> > duvod, proc
> > se placeni za odkliknute bannery nikdy nemuze poradne rozjet. Na
> > billboardy
> > u silnice taky nikdo neklika, ale plni svuj ucel.
> >
> >  ... iste, ale na druhej strane na bilboardy mozete klikat do sytosti
> > a nikam sa nepreklikate. to je _trochu_ rozdiel, ze ano. imho
> > porovnavate neporovnatelne :)

Jasne. Schvalne jsem to nadsadil, abych to trosku odlehcil. Ale pravdou je,
ze i u banneru je potreba myslet na to, ze se image a povedomi o firme ci
vyrobku buduje i bez toho, ze na banner kliknu. Vezmu priklad ze
soucasnosti - bannery na www.centrum.cz
Normalni clovek klikne jednou, tam se docte, o co jde a pak uz neklika znovu
a znovu, ale bannery vidi nekolikrat denne a do podvedomi se mu to zakousava
cim dal tim vic. A paradoxne i kdyz klesa procento odkliknuti banneru, tak
do urcite miry je reklamni kampan podle me jeste vice ucinejsi.

================================
Ing. Petr Slovak
e-mail: petr@trilog.cz
url: http://www.trilog.cz
tel: 0603 / 501 642
ICQ: 41879325
================================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST