RE: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice

From: Hrubý Tomáš (hruby@praha.autocont.cz)
Date: 17. 02. 2000, 11:07 CET


> -----Original Message-----
> From: lahvicka@altavista.net [mailto:lahvicka@altavista.net]
> Sent: Thursday, February 17, 2000 10:44 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice
> 
>  Pred casem zde byla debata, zda jsou ucinnejsi bannery na 
> horni nebo dolni pozici, alespon pro server Mensy CR je to 
> jednoznacne:
> horni pozice: CTR 1.08 procenta
> dolni pozice: CTR 0.38 procenta

Otazkou ale, je, neni-li to trochu problem serveru Mensa. Predevsim je dolni
banner
opravdu hodne dole, mezera mezi koncem textu clanku a vlatnim bannerem je
tak velka, ze podle me 
hodne (spis primo vetsina) lidi vubec k banneru nedoroluje.
Navic (neberte si to ve zlem) dost navstevniku asi lecktery clanek na Mense
nedolouska az nakonec :-))

Zanedbame-li druhy duvod, tak by bylo zajimave zjistit, zda by se u vas CTR
dolniho banneru zvysil, 
kdybyste banner umistil hned za clanek jeste pred navigacni odkazy a
copyright.

S pozdravem Tomas Hruby



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST