RE: cena za imprese

From: Patrick.Zandl@mobil.cz
Date: 02. 12. 1999, 13:20 CET


>a) o tom, jaky cilovy skupine se bannery zobrazi se muzeme pouze dohadovat

V tomto pripade doporucujeme profesionalum prostudovat si udaje o
demograficke strukture serveru, pokud jim nenapovi titul serveru a pokud si
sami nevyzadaji vytridit si nejake skupiny, coz vetsina velkych reklamnich
systemu (nejen jiz diskutovana NetGrafity) umi. Cilova skupina je na
internetu podstatne jednoznacnejsi, nez na papire nebo v TV...

>b) je to prilis drahy - napriklad kdyz srovname cenu za strankovej inzerat
>ve velkym deniku: budu spekulovat, nemam ted po ruce zadny data: pokud
cena
>za strankovej inzerat vyjde na 300.000 a uvidi ho 1.000.000 lidi, tak za
>tiskovou "impresi" da inzerent 0.30Kc, proti soucasnejm 0,45 Kc,
respektive
>0,52 Kc za internetovou.

CPT u TV je cca. 1100 Kc, v dennim tisku cca. 1300 Kc, jak kde, v odbornem
vice. Celostrankovy inzerat v MF Dnes s vydanim cca. 500 000 kusu by musel
byt na titulni strane, aby ho vsichni videli. A to jsem jeste nevidel. Ono
ne kazdy si procte vsechno - kolik je tu lidi, kteri ihned vyhazuji prilohy
typu Praha a Stredni cechy, ze...


>Verim, ze rozproudim zajimavou debatu :-)

Asi ano.

ahoj,

Ondrej Veis; ICQ:16287668
Network Media Service, s.r.o.
http://www.nms.cz/


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST