>a) o tom, jaky cilovy skupine se bannery zobrazi se muzeme pouze dohadovat V tomto pripade doporucujeme profesionalum prostudovat si udaje o demograficke strukture serveru, pokud jim nenapovi titul serveru a pokud si sami nevyzadaji vytridit si nejake skupiny, coz vetsina velkych reklamnich systemu (nejen jiz diskutovana NetGrafity) umi. Cilova skupina je na internetu podstatne jednoznacnejsi, nez na papire nebo v TV... >b) je to prilis drahy - napriklad kdyz srovname cenu za strankovej inzerat >ve velkym deniku: budu spekulovat, nemam ted po ruce zadny data: pokud cena >za strankovej inzerat vyjde na 300.000 a uvidi ho 1.000.000 lidi, tak za >tiskovou "impresi" da inzerent 0.30Kc, proti soucasnejm 0,45 Kc, respektive >0,52 Kc za internetovou. CPT u TV je cca. 1100 Kc, v dennim tisku cca. 1300 Kc, jak kde, v odbornem vice. Celostrankovy inzerat v MF Dnes s vydanim cca. 500 000 kusu by musel byt na titulni strane, aby ho vsichni videli. A to jsem jeste nevidel. Ono ne kazdy si procte vsechno - kolik je tu lidi, kteri ihned vyhazuji prilohy typu Praha a Stredni cechy, ze... >Verim, ze rozproudim zajimavou debatu :-) Asi ano. ahoj, Ondrej Veis; ICQ:16287668 Network Media Service, s.r.o. http://www.nms.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST